На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
492 115.26 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Поставка товару починається після підписання договору. Поставка товару буде здійснюватися 3-4 рази на тиждень до 7:00 години ранку (дрібними партіями в залежності від потреби) протягом 1 (одного) календарного дня з моменту одержання Постачальником будь-яким способом заявки Замовника безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом Постачальника з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо товарного сусідства продуктів харчування, та за його рахунок. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами учасника по заявці Замовника. У випадку виявлення неякісного товару Замовник викликає по телефону представника Постачальника, для складання дефектного акту. Неякісний товар повертається Постачальнику його транспортом за його ж власний рахунок. Замовник залишає за собою право у будь-який час провести вибіркову перевірку поставлених товарів для проведення досліджень на відповідність зазначеним національним стандартам щодо якості та показників безпеки в акредитованих лабораторіях. Вартість проведення досліджень в повному обсязі сплачує постачальник. В разі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам замовник залишає за собою право повернення продукції постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору. Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару (декларація виробника, документ про лабораторний контроль якості) із зазначенням строку придатності, умов зберігання та температурного режиму. Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто, чи об'єму, склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов'язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до», або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів тощо. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності, відповідати діючому санітарно-епідеміологічному законодавству, містити термін та умови придатності харчових продуктів. Розрахунки за поставлений товар проводяться на підставі накладної (видаткової накладної) (за фактом поставки товару). Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів на підставі накладної (видаткової накладної).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 13925644 |
---|---|
Поштова адреса | 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, НОВОМОСКОВСЬКА ДОРОГА, будинок 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Руслан Єгоров |
Телефон | +380665233255 |
Ел. пошта | agromarin-marketing@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-09-011857-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 492 115.26 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 12 квітня, 18:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 16 квітня, 09:45 |
Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399, 1 кг1337 кілограм Адреса поставки: 67560, Україна, Одеська область, Одеса, Лиманський район, село Красносілка, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 73 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 08.11.20-50.00, Флюс вапняковий, вапняк та інший вапняковий камінь, що його використо-вують для виготовлення вапна чи цементу (крім заповнювача з дробленого вапняку та штучного вапнякового каменю) Профіль: Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399, 1 кг |
|
Вид | солодковершкове |
---|---|
Вміст жиру | 73, % |
Відповідність ДСТУ | ДСТУ 4399 |
Назва організації | Красносільський дитячий будинок -інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03190627 |
Поштова адреса | 67560, Україна, Одеська область, Одеса, Лиманський район, село Красносілка, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 73 |
Ім'я |
Наумова Юлія Вікторівна |
Телефон | 380487504298 |
Ел. пошта | kddi@ukr.net |