На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
190 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-10-006657-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 16:38 |
Очікувана вартість закупівлі | 190 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 квітня, 16:14 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 900.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з належного утримання і розвитку об’єктів природно-заповідного фонду: санітарне утримання, догляд за пам’ятками природи «Липові насадження», «Дуби» на вулицях Олександра Аніщенка, Герасима Кондратьєва, Петропавлівська, Сергія Табали7 послуга Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вулиці Олександра Аніщенка, Герасима Кондратьєва, Петропавлівська, Сергія Табали Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77310000-6, Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень |
Збирання та вивезення сміття1 послуга Адреса поставки: Україна, Сумська область, Суми, вулиці Олександра Аніщенка, Герасима Кондратьєва, Петропавлівська, Сергія Табали Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77311000-3, Послуги з утримання декоративних садів і парків відпочинку |
Косіння трав’яної рослинності з прибиранням скошеної трави1 послуга Адреса поставки: Україна, Сумська область, Суми, вулиці Олександра Аніщенка, Герасима Кондратьєва, Петропавлівська, Сергія Табали Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77312000-0, Послуги з видалення бур’янів |
Видалення бур’янів1 послуга Адреса поставки: Україна, Сумська область, Суми, вулиці Олександра Аніщенка, Герасима Кондратьєва, Петропавлівська, Сергія Табали Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77312000-0, Послуги з видалення бур’янів |
Розпушування (рихлення) газонів та пристовбурних лунок1 послуга Адреса поставки: Україна, Сумська область, Суми, вулиці Олександра Аніщенка, Герасима Кондратьєва, Петропавлівська, Сергія Табали Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77311000-3, Послуги з утримання декоративних садів і парків відпочинку |
Санітарне обрізування гілок на липах, ліквідацію омели1 послуга Адреса поставки: Україна, Сумська область, Суми, вулиці Олександра Аніщенка, Герасима Кондратьєва, Петропавлівська, Сергія Табали Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77310000-6, Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень |
Лікування та пломбування дупел1 послуга Адреса поставки: Україна, Сумська область, Суми, вулиці Олександра Аніщенка, Герасима Кондратьєва, Петропавлівська, Сергія Табали Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77310000-6, Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень |
Догляд за інформаційними табличками, що встановлені на об’єктах1 послуга Адреса поставки: Україна, Сумська область, Суми, вулиці Олександра Аніщенка, Герасима Кондратьєва, Петропавлівська, Сергія Табали Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77314000-4, Послуги з утримання територій |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з Особливостями на закупівлю послуги з належного утримання і розвитку об’єктів природно-заповідного фонду: санітарне утримання, догляд за пам’ятками природи «Липові насадження», «Дуби» на вулицях Олександра Аніщенка, Герасима Кондратьєва, Петропавлівська, Сергія Табали ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" встановлена невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Пунктом 6 Додатку 3 (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) тендерної документації визначена номенклатура послуг, відповідно до якої учасники повинні надати на вимогу пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, розрахунок тендерної пропозиції, який виконаний відповідно до договірної ціни, що розраховується на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків відповідно до Додатку 3 цієї тендерної документації, зокрема, розпушування (рихлення) газонів та пристовбурних лунок 394 -х од. дерев навколо липових насаджень та дубів – не менше 2 разів за період надання послуги. На виконання зазначених вимог, учасник ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" надає Договірну ціну та розшифровку по статтях витрат згідно договірної ціни, в якій відсутній розрахунок такої послуги, яка включена до номенклатури послуг, які є предметом даної закупівлі: Також відсутній розрахунок по складовим витрат або договір субпідряду на косіння трави. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). З огляду на вищезазначене ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі з процедурою відкритих торгів з Особливостями за ідентифікатором № UA-2024-04-10-006657-a ТОВ "ТІАН-СЕРВІС", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абз.1 пп.2 п.44 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з Особливостями на закупівлю послуги з належного утримання і розвитку об’єктів природно-заповідного фонду: санітарне утримання, догляд за пам’ятками природи «Липові насадження», «Дуби» на вулицях Олександра Аніщенка, Герасима Кондратьєва, Петропавлівська, Сергія Табали ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" встановлена невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Пунктом 6 Додатку 3 (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) тендерної документації визначена номенклатура послуг, відповідно до якої учасники повинні надати на вимогу пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, розрахунок тендерної пропозиції, який виконаний відповідно до договірної ціни, що розраховується на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків відповідно до Додатку 3 цієї тендерної документації, зокрема, розпушування (рихлення) газонів та пристовбурних лунок 394 -х од. дерев навколо липових насаджень та дубів – не менше 2 разів за період надання послуги. На виконання зазначених вимог, учасник ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" надає Договірну ціну та розшифровку по статтях витрат згідно договірної ціни, в якій відсутній розрахунок такої послуги, яка включена до номенклатури послуг, які є предметом даної закупівлі: Також відсутній розрахунок по складовим витрат або договір субпідряду на косіння трави. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). З огляду на вищезазначене ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі з процедурою відкритих торгів з Особливостями за ідентифікатором № UA-2024-04-10-006657-a ТОВ "ТІАН-СЕРВІС", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абз.1 пп.2 п.44 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Код ЄДРПОУ | 39490078 |
---|---|
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ШИШКАРІВСЬКА, будинок 15, квартира 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Шевчук |
Телефон | +380953024749 |
Ел. пошта | tian-servis@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 03352490 |
---|---|
Поштова адреса | 40009, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Світлана Берлет |
Телефон | +380542700880 |
Ел. пошта | zelenbud-sumy@ukr.net |
Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2024 рік, передбачених планом фінансування. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 10 числа наступного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. При відсутності зауважень Замовник зобов’язується підписати акт здачі-приймання наданих послуг або повернути їх Виконавцю з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 3 (трьох) робочих днів. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Британська, буд.21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700597 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |