На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 370 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) Закупівля товару здійснюється в рамках реалізації спільного проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» в рамках Угоди про позику між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку від 19 березня 2015 р. N 8475-UA та Субсидіарної угоди між Міністерством охорони здоров'я України та Вінницькою обласною державною адміністрацією, Вінницькою міською радою (субпроект «Складова розвитку охорони здоров’я Вінницької області, направлена на покращення медичної допомоги хворим із серцево-судинною патологією»), як співфінансування, які передбачені у додатку 7 до рішення міської ради від 24.12.2021 №706 на виконання заходів програми «Здоров’я вінничан на 2022-2024 роки», яка затверджена рішенням міської ради від 24.12.2021 №758, рішення міської ради від 22.12. 2023, №2009 «Про бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2024 рік
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-10-006721-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 25 квітня, 12:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 370 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 16 850.00 UAH з ПДВ |
---|
Система для ротаційної атеректомії1 комплект Адреса поставки: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96 Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33165000-4, Кріохірургічні та кріотерапевтичні інструменти Код НК 024:2023: 61205, Система атеректомії механічна,ї для коронарних судин із живленням від мережі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39779821 |
---|---|
Поштова адреса | 04052, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Глибочицька, будинок 13, секція 1, офіс 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон Щипакін |
Телефон | +380663277247 |
Ел. пошта | a.schipakin@ukr.net |
Розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий банківський рахунок Постачальника після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 30 календарних днів після поставки. Закупівля товару здійснюється в рамках реалізації спільного проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» в рамках Угоди про позику між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку від 19 березня 2015 р. N 8475-UA та Субсидіарної угоди між Міністерством охорони здоров'я України та Вінницькою обласною державною адміністрацією, Вінницькою міською радою (субпроект «Складова розвитку охорони здоров’я Вінницької області, направлена на покращення медичної допомоги хворим із серцево-судинною патологією»), як співфінансування, які передбачені у додатку 7 до рішення міської ради від 24.12.2021 №706 на виконання заходів програми «Здоров’я вінничан на 2022-2024 роки», яка затверджена рішенням міської ради від 24.12.2021 №758, рішення міської ради від22.12. 2023, №2009 «Про бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2024 рік.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39183149 |
Поштова адреса | 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96 |
Ім'я |
Євген Могир |
Телефон | +380679506630 |
Ел. пошта | adm.card.c@ukr.net |