На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
375.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Поставка товару: Товар повинен бути переданий Постачальником Замовнику до 03 травня 2024 року. Місце поставки товарів: Позашкільний навчальний заклад «Центр військово-патріотичного та спортивного виховання молоді «ДЕСАНТНИК», за адресом: 03162, м. Київ, проспект Леся Курбаса, 12-Г. Одночасно з передачею Товару Постачальник передає Замовнику документи, що підтверджують відповідність санітарно-гігієнічним вимогам Товару або паспорт (сертифікат) якості на товар. Поставка товару, розвантаження товару, занесення до приміщення замовника здійснюється силами та за рахунок постачальника. Умови оплати: Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 банківських днів з моменту поставки Товару. Підставою для оплати є рахунок - фактура та видаткова накладна. Моментом оплати поставленого Товару є дата списання коштів з відповідного рахунку Замовника. При відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата здійснюється протягом 15 банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-10-007169-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 375.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 15 квітня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 15 квітня, 00:03 |
Пакети для сміття 60л., 20шт., тип HDPE, від 20 мкм., 1 упаковка10 пачка Адреса поставки: 03162, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Леся Курбаса, 12-Г Строк: до 03.05.2024 14:33 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 07.10.1, Руди залізні Профіль: Пакети для сміття 60л., 20шт., тип HDPE, від 20 мкм., 1 упаковка |
|
Об'єм пакету | 60, л |
---|---|
Кількість пакетів в пачці | від 20, шт |
Товщина плівки | від 20, мкм |
Матеріал | HDPE |
Назва організації | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37498536 |
Поштова адреса | 03148, Україна, Київська область, Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Ім'я |
Джулай Карина Юріївна ( ) |
Телефон | +380931185310 |
Ел. пошта | tender.uos@gmail.com |