На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
19 950.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-10-011943-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 квітня, 16:00 |
Дата останніх змін | 24 квітня, 15:20 |
Очікувана вартість закупівлі | 19 950.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 99.75 UAH з ПДВ |
---|
Комп’ютер – 30213100-61 штука Адреса поставки: 36011 , Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, будинок 24 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 13581333 |
---|---|
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Михайлівська, 15, к. 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Голуб |
Телефон | +380674365730 |
Ел. пошта | ortecs.computer@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-23 16:11:31
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-24 16:11:31
Опис
В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника № 1 – Спільна фірма «Ортекс», код ЄДРПОУ 13581333, (надалі – Учасник) та відповідно до пункту 43 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У зв’язку з вищевказаним, НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА» вимагає усунути наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником в складі тендерної пропозиції, шляхом розміщення необхідної інформації та документів в електронній системі закупівель у встановлений законом строк. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Відповідно до пункту 5 Недискримінація учасників Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції лист-гарантію стосовно дотримання у своїй діяльності положень вище наведених нормативно-правових актів – норм чинного законодавства України, зокрема: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017; рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року (введеного в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017); Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Учасником не було надано лист-гарантію. 1.2. Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 «Відомості про учасника» Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати скановану копію документу, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника – виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження - для юридичної особи. Учасником не було надано скановану копію документу, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника. 2.1.3. Відповідно до підпункту 1.4. пункту 1 «Відомості про учасника» Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати скановану копію паспорта громадянина України, або іншого документа, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника. Учасником не було надано скановану копію паспорта громадянина України, або іншого документа, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 5 Недискримінація учасників Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.3. Пункт 1 «Відомості про учасника» Додатку 1 Тендерної документації. 2.3. Підпункт 1.4. Пункт 1 «Відомості про учасника» Додатку 1 Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Лист-гарантія стосовно дотримання у своїй діяльності положень нормативно-правових актів – норм чинного законодавства України. 3.2. Сканована копія документу, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника. 3.3. Сканована копія паспорта громадянина України, або іншого документа, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника.
Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати юридичні й фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02071100 |
Поштова адреса | 36011 , Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, будинок 24 |
Ім'я |
Сіроштан Ілона Олегівна |
Телефон | 380532608733 |
Ел. пошта | zakupivli@nupp.edu.ua |