На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
648 823.44 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-10-011950-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 квітня, 17:00 |
Дата останніх змін | 26 квітня, 19:57 |
Очікувана вартість закупівлі | 648 823.44 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 244.12 UAH без ПДВ |
---|
Послуга з передплати та доставки періодичних видань для структурних підрозділів. Поставку періодичних видань необхідно здійснити відповідно до періодичності виходу періодичного видання за адресами структурних підрозділів. Кількість видань - 16. Кількість примірників - 149. Код послуги, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предиета закупівлі ДК 021:2015: 79980000-7 Послуги з передплати друкованих видань.149 штука Адреса поставки: Україна, Львівська область, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ, Рівне, Ужгород, Самбір, Стрий, Здолбунів, Сарни, Мукачево, Чернівці, Ковель, Чоп, Дрогобич, Коломия, Кам’янка-Бузька, Чортків, Хуст, Броди, Рава-Руська, Ходорів, Ківерці Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79980000-7, Послуги з передплати друкованих видань |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2588712434 |
---|---|
Поштова адреса | 04209, Україна, м. Київ, Київ, Героїв Дніпра 36-114 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дмитро Сумінов |
Телефон | +380503674884 |
Ел. пошта | dmitrysuminov@yahoo.com |
Час публікації: 2024-04-23 09:29:50
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-24 09:29:50
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП Сумінов Дмитро Юрійович повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником документально не підтверджено досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Не надано аналогічного за предметом закупівлі договору та документу (ів), що підтверджує (підтверджують) фактичне виконання такого договору/акт(и) наданих послуг (виконаних робіт) тощо./ Або не надано листа-відгуку (або рекомендаційного листа, тощо) від контрагента про належне виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. (Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, за умовами якого було надано послуги з передплати та доставки періодичних видань). 2) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Додаток 1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ЇХ ВІДПОВІДНІСТЬ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ». 3) Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати аналогічний за предметом закупівлі договір та документ(и), що підтверджує (підтверджують) фактичне виконання такого договору/акт(и) наданих послуг (виконаних робіт) тощо./ Або надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, за умовами якого було надано послуги з передплати та доставки періодичних видань. Примітки: - Аналогічний за предметом закупівлі договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. - Достатнім буде вважатися надання підтверджуючого(их) документа(ів) щодо одного договору у спосіб, встановлений у тендерній документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розрахунки проводяться шляхом попередньої оплати вартості товару та послуги по оформленню передплати товару на підставі рахунку. Виконавець протягом 5 (п’яти) днів з дня надходження коштів надає Замовнику абонементи на передплату
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Скробач О. М. |
Телефон | 0322263022 |
Ел. пошта | tender@railway.lviv.ua |