На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля проводиться із застосуванням нульової ставки ПДВ, відповідно до постанови КМУ від 02.03.2022 №178 «Деякі питання обкладання податком на подану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану».
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-11-002686-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 16:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 11 320.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 19 квітня, 16:08 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 113.20 UAH з ПДВ |
---|
Підшипник ступиці задній (правий, лівий) автомобіль Dacia Duster2 штука Адреса поставки: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк Строк: до 03.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44442000-0, Роликові вальниці |
Підшипник ступиці передній (правий, лівий) автомобіль Dacia Duster2 штука Адреса поставки: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк Строк: до 03.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44442000-0, Роликові вальниці |
Підшипник ступиці передній (правий, лівий) автомобіль Mitsubishi L-2002 штука Адреса поставки: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк Строк: до 03.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44442000-0, Роликові вальниці |
Підвісний підшипник автомобіль Volkswagen Crafter1 штука Адреса поставки: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк Строк: до 03.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44440000-6, Вальниці |
Вижимний підшипник автомобіль Mitsubishi Pajero1 штука Адреса поставки: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк Строк: до 03.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44440000-6, Вальниці |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відхилити тендерну пропозицію Учасника. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відхилити тендерну пропозицію Учасника. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Код ЄДРПОУ | 3152421794 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віктор Кузьменко |
Телефон | 380637098836 |
Ел. пошта | fpkuzmenko@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-22 10:23:36
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-23 10:23:36
Опис
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник – ФОП КУЗЬМЕНКО ВІКТОР ПАВЛОВИЧ на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надав : - копію договору №418-21 від 01.12.2021 року, що містить інформацію про поставку запчастин за кодом ДК 021:2015 – 34310000-3- Двигуни та їх частини, ДК 021:2015 – 34320000-6-Механічні запасні частини ,крім двигунів і частин двигунів, ДК 021:2015- 34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів, ДК 021:2015-42910000-8: Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації, що не відповідає предмету закупівлі , визначеному Замовником в Оголошені про проведення закупівлі та тендерній документації. - копію договору №439-22 від 14.12.2022 року, що містить інформацію про поставку запчастин за кодом ДК 021:2015 – 34310000-3- Двигуни та їх частини, ДК 021:2015- 34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів, ДК 021:2015- 34350000-5 Шини для транспортних засобiв великої та малої тоннажностi, що не відповідає предмету закупівлі , визначеному Замовником в Оголошені про проведення закупівлі та тендерній документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерною документацією (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей) Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону: Учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: - для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель). Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до вимог наказу МЕРТ «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 року № 708, а саме за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: код за ДК 021:2015: 44440000-6: Вальниці 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ ФОП КУЗЬМЕНКО ВІКТОР ПАВЛОВИЧ необхідно надати: оригінал/копію попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель), шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 1369310784 |
---|---|
Поштова адреса | 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Стельмаха буд. 103 кв.51 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ільїна Любов Андріївна |
Телефон | +380933603227 |
Ел. пошта | luba20017@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-24 10:14:08
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-25 10:14:08
Опис
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі своєї тендерної пропозиції Учасника відсутні документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) . 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерною документацією (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей) Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону: Учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: - для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель). Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до вимог наказу МЕРТ «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 року № 708, а саме за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: код за ДК 021:2015: 44440000-6: Вальниці 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ФОП Ільїна Любов Андріївна необхідно надати: оригінал/копію попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель), шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36585046 |
---|---|
Поштова адреса | 25016, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, м.Кропивницький провул.Санаторний, 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Чайка Олександр Філімонович |
Телефон | +380506488083 |
Ел. пошта | 36585046pp@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2917706078 |
---|---|
Поштова адреса | 03134, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Симиренка, будинок 21, квартира 126 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Криворученко |
Телефон | +380961021011 |
Ел. пошта | kristal640@gmail.com |
Розрахунки за товар, що поставляються проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до п’ятнадцяти робочих днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 9971 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321661 |
Поштова адреса | 43000, Україна, Волинська область, Луцьк |
Ім'я |
Ковальчук Оксана Ігорівна |
Телефон | 380994698503 |
Ел. пошта | OKOVALCHUK@DPSU.GOV.UA |