На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-11-005045-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 квітня, 20:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 12:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 10 296 628.50 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 квітня, 14:23 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 51 483.14 UAH з ПДВ |
---|
Ширма перегородка з банерної тканини 1700х2200мм135 штука Адреса поставки: Україна, Згідно з наданими Покупцем (Замовником) заявками на об’єкт, які розташовані у: Чернігівській, Сумській, Дніпропетровській, Полтавській, Харківській, Запорізькій, Донецькій областях (регіонах) Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39174000-2, Вивіски |
Напівпрозора полімерна ПВХ-плівка з надрукованими іміджевими та продуктовими сюжетами2040 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Згідно з наданими Покупцем (Замовником) заявками на об’єкт, які розташовані у: Чернігівській, Сумській, Дніпропетровській, Полтавській, Харківській, Запорізькій, Донецькій областях (регіонах) Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39174000-2, Вивіски |
Плівка матуюча з плотерною прорізкою / або кольоровим УФ друком, прикатка, монтажна плівка784 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Згідно з наданими Покупцем (Замовником) заявками на об’єкт, які розташовані у: Чернігівській, Сумській, Дніпропетровській, Полтавській, Харківській, Запорізькій, Донецькій областях (регіонах) Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39174000-2, Вивіски |
Вивіска базова 2600х600 мм443 штука Адреса поставки: Україна, Згідно з наданими Покупцем (Замовником) заявками на об’єкт, які розташовані у: Чернігівській, Сумській, Дніпропетровській, Полтавській, Харківській, Запорізькій, Донецькій областях (регіонах) Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39174000-2, Вивіски |
Вивіска стандартна351 штука Адреса поставки: Україна, Згідно з наданими Покупцем (Замовником) заявками на об’єкт, які розташовані у: Чернігівській, Сумській, Дніпропетровській, Полтавській, Харківській, Запорізькій, Донецькій областях (регіонах) Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39174000-2, Вивіски |
Вивіска для історичної частини міста20 штука Адреса поставки: Україна, Згідно з наданими Покупцем (Замовником) заявками на об’єкт, які розташовані у: Чернігівській, Сумській, Дніпропетровській, Полтавській, Харківській, Запорізькій, Донецькій областях (регіонах) Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39174000-2, Вивіски |
Табличка "Графік роботи"311 штука Адреса поставки: Україна, Згідно з наданими Покупцем (Замовником) заявками на об’єкт, які розташовані у: Чернігівській, Сумській, Дніпропетровській, Полтавській, Харківській, Запорізькій, Донецькій областях (регіонах) Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39174000-2, Вивіски |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
Час публікації: 2024-04-25 14:23:52
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-27 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 39923409 |
---|---|
Поштова адреса | 40034, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Дем'яна Коротченка, будинок 31, офіс 207 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Купрійчук Тетяна Василівна |
Телефон | +380669905496 |
Ел. пошта | bingotender@ukr.net |
Не залучає субпідряника
Час публікації: 2024-04-29 10:48:09
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-30 10:48:09
Опис
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ «РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «БІНГО» (Україна, 40034, Сумська обл., місто Суми, вул.Сірка Івана, будинок 31, квартира 207. ЄДРПОУ 39923409) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено довідку № 209 від 15.04.2024 «Відомості про учасника». У п. 12 наданої довідки зазначено, що: «Учасник підтверджує та гарантує, що він не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”». У даному пункті додатково відсутня інформація про те, що «Учасник підтверджує та гарантує, що він не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Іран», як цього вимагалось у п. 12 розділу «ХІ. Відомості про учасника» тендерної документації замовника. 1.2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до. п. 5 розділу «X. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, учасником у складі пропозиції повинно бути завантажено: «Відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації)» в якій зазначається: «1. Повна назва учасника; 2. Місцезнаходження; 3. Поштова адреса; 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку; 5. Код ЄДРПОУ; 6. Індивідуальний податковий номер; 7. Статус платника податку; 8. Контактний номер телефону (телефаксу; 9. Е-mail; 10. Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ); 11. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ); 12. Учасник підтверджує та гарантує, що він не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”)». 1.3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати уточнену або оновлену (нову) Довідку «Відомості про учасника» з інформацією, про те що: «Учасник підтверджує та гарантує, що він не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”) з урахуванням вимог (інформації) які зазначені (передбачені) у розділі «ХІ. Відомості про учасника» тендерної документації. 2) перелік виявлених невідповідностей: - Учасником у складі пропозиції надано Довідку №212 від 15 квітня 2024 року «Про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (далі- Довідка) у якій не зазначено ім’я контактних/ої осіб (особи) замовника (контрагента), а лише прізвище та ініціали. Невідповідність в частині повного імені контактної особи замовника (контрагента), що передбачено пп. 1.1 п. 1 розділу VII тендерної документації замовника. - У Довідці зазначено, що між учасником та Філією Львівське обласне управління АТ «Ощадбанк» укладено договір № б/н від 01.11.19р. (далі- Договір) за яким учасником «поставлено та змонтовано фасадних вивісок з підсвічуванням 7 штук….» (зазначено у колонці Довідки – «Кількість товару, поставленого та змонтованого за договором»). Відповідно до Договору та наданих: Акту наданих послуг та Видаткової накладної №274 від 21.12.2019 до Договору – Кількість товару, поставленого та змонтованого – 13 штук. Не відповідність у кількості поставленого та змонтованого товару. 2.1) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до. п. 1 розділу «X. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції повинно бути завантажені: «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно розділу VII тендерної документації». Підпунктами 1.1. та 1.3. п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу VII тендерної документації, передбачається необхідність надати: «1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: найменування контрагента; сфери господарської діяльності контрагента на території України; кількості мережевих одиниць контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; кількість товару, поставленого та змонтованого за договором; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). ……….. . 1.3. Документ (и), що підтверджує (ють) поставку та/або монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок, загальною кількістю не менше 20 одиниць згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначеного (их) у довідці по п.1.1 (Акт(и) приймання-передачі та/або видаткова(і) накладна(і) та/або акт(и) на монтаж).» 2.3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати уточнену або оновлену (нову) довідку у якій зазначено: «кількість товару, поставленого та змонтованого за договором № б/н від 01.11.19р» (укладеного з Філією Львівське обласне управління АТ «Ощадбанк»), прізвище та ім’я контактних осіб замовників» із врахуванням вимог згідно пп.1.1 та пп. 1.3. п.1 розділу «VII Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації або оновлені документи які передбачені розділом VII тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31634884 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Заградский Александр |
Телефон | 380675420499 |
Ел. пошта | a.zagradskiy@megapolisplus.com.ua |
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем до 20 числа місяця, наступного за місяцем поставки Товару, на підставі підписаного Сторонами Зведеного акту узгодження вартості поставленого Товару, примірна форма якого визначена у Додатку 6 до Договору (далі – Зведений акт), та за умови реєстрації Постачальником до дати оплати в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої(-их) податкової(-их) накладної (-их) за операціями поставки Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Бедрій Роман Михайлович |
Телефон | 380507503200 |
Ел. пошта | bedriy-rm@ukrposhta.ua |