На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 594 255.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-11-011786-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 12:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 594 255.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 квітня, 14:10 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 35 942.55 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з комплексного утримання міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Устилуг-Зосін"1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79990000-0, Різні послуги, пов’язані з діловою сферою |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38748221 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Каримов |
Телефон | +380971882068 |
Ел. пошта | your@griffin.ua |
Час публікації: 2024-04-29 14:38:27
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-30 14:38:27
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав розрахунок договірної ціни за №04 від 24.04.2024 року, що не відповідає вимогам Додатку 5 до Тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог Додатку 5 до Тендерної документації ….визначення вартості послуг проводиться відповідно до «МЕТОДИКИ визначення вартості послуг з утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення М42.1-37641918-789:2024» (надалі – Методика) і розраховується на підставі відомості обсягів. 5. Розрахунок договірної ціни повинен: - враховувати всі запропоновані Замовником до виконання обсяги робіт/послуг та витрати з урахуванням тих, що виконуються субпідрядними організаціями; - бути розрахований відповідно до Методики; - враховувати усі податки, збори та інші витрати, пов’язані з виконанням послуг/робіт, передбачених тендерною документацією. 6. Учасник при розрахунку ціни обов’язково враховує кошти на покриття ризиків всіх учасників у сумі 329,084 тис.грн без ПДВ у договірній ціні пропозиції учасника та витрати пов’язані з інфляційними процесами у сумі 143,153 тис.грн без ПДВ у відповідності до п 5.2 Методики. 7. Перелік документів, які подаються в складі розрахунку договірної ціни: - Договірна ціна (додаток Г Методики), в форматі pdf та Microsoft Excel; - Перелік основних матеріальних ресурсів в форматі pdf та Microsoft Excel. 8. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на послуги/роботи, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. 9. До договірної ціни не включаються витрати, пов'язані з підготовкою тендерної пропозиції та з укладенням договору. 10. Договірна ціна має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень. 11. Договірна ціна повинна бути розрахована виходячи з обсягів робіт/послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт/послуг на об’єкті закупівлі та поточних цін на них. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати Договірну ціну, виходячи з обсягів робіт/послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт/послуг на об’єкті закупівлі та поточних цін на них відповідно до вимог Додатку 5 до Тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2924118013 |
---|---|
Поштова адреса | 44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, І.Мазепи 15а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Грицевич Тарас Георгійович |
Телефон | +380673613401 |
Ел. пошта | ukrpolmet2007@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25908960 |
Поштова адреса | 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Ім'я |
Пилипчук Руслан |
Телефон | 380507833341 |
Ел. пошта | info.vl@restoration.gov.ua |