На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
13 459 266.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Опис закупівлі: Services for complex maintenance of an international automobile crossing point across the state border "Yagodin-Dorogusk"
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-11-011849-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 16:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 13 459 266.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 19 квітня, 12:27 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 134 592.66 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з комплексного утримання міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ"1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79990000-0, Різні послуги, пов’язані з діловою сферою |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником та розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник завантажив у систему закупівель виправлені документи та інформацію, однак Замовником було виявлено підставу для відхилення відповідно до абзацу 5 підпункту 1 та абзаців 2, 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження» зі змінами (далі — Особливості)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником та розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник завантажив у систему закупівель виправлені документи та інформацію, однак Замовником було виявлено підставу для відхилення відповідно до абзацу 5 підпункту 1 та абзаців 2, 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження» зі змінами (далі — Особливості)
Код ЄДРПОУ | 38748221 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Каримов |
Телефон | +380971882068 |
Ел. пошта | your@griffin.ua |
Час публікації: 2024-04-23 10:01:21
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-24 10:01:21
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав Гарантійний листу за №01 від 18.04.2024 року про надання послуг по даній процедурі закупівлі згідно Додатку 3 «Технічне завдання» та відповідно до умов проекту договору викладеному в Додатку 4 тендерної документації, де не уточнив що кінцева ціна буде з/без ПДВ, що не відповідає вимогам тендерної документації; 1.2. Тендерна пропозиція Учасника не містить інформації про субпідрядника/співвиконавця, що є порушенням вимог пункту 8. розділу 3 тендерної документації та пункту 3.6. Додатку 2 до тендерної документації; 1.3. Учасник в складі тендерної пропозиції не підтвердив наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації. 1.4. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав документи, які подаються в складі розрахунку договірної ціни відповідно до вимог пунктів 6,7 Додатку 5 до Тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог пункту 1. Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, про відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану, а саме: - тендерна пропозиція згідно з формою наведеною у Додатком 1 до тендерної документації;… 2.2. Відповідно до вимог пункту 8. розділу 3 тендерної документації та пункту 3.6. Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця….; 2.3. Відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою Таблиці 1…. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у Довідці техніку надає копії таких документів: - свідоцтво про реєстрацію техніки або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, завірені належним чином власником; - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником; - акт приймання-передачі техніки або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу учаснику техніки, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки, завірені належним чином учасником; - документ, копія якого належним чином завірена власником техніки, що підтверджує його право власності на техніку, у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки; - договори суборенди, сублізингу техніки або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт, завірені належним чином. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк надання послуг, у разі якщо їх строк менше строку договору про закупівлю, або протягом всього строку виконання договору про закупівлю, а саме укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. 2.4. Відповідно до вимог пунктів 6,7 Додатку 5 до Тендерної документації Учасник при розрахунку ціни обов’язково враховує кошти на покриття ризиків всіх учасників у сумі 1 236, 532 тис.грн без ПДВ у договірній ціні пропозиції учасника та витрати пов’язані з інфляційними процесами у сумі 499,444 тис.грн без ПДВ у відповідності до п 5.2 Методики. Перелік документів, які подаються в складі розрахунку договірної ціни: - Договірна ціна (додаток Г Методики), в форматі pdf та Microsoft Excel; - Перелік основних матеріальних ресурсів в форматі pdf та Microsoft Excel. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен уточнити що кінцева ціна надання послуг по даній процедурі закупівлі згідно Додатку 3 «Технічне завдання» та відповідно до умов проекту договору викладеному в Додатку 4 тендерної документації буде з/без ПДВ, відповідно до вимог тендерної документації. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати відомості відповідно до вимог пункту 8. розділу 3 тендерної документації та пункту 3.6. Додатку 2 до тендерної документації. 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має підтвердити наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації. 3.4. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати документи відповідно до вимог пункту 7 Додатку 5 до Тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30659614 |
---|---|
Поштова адреса | 44332, Україна, Волинська область, Любомльський район, с.Рівне, вул. Шкільна, буд. 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Оксана Козак Іванівна |
Телефон | 0680330587 |
Ел. пошта | komyngosprivne@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25908960 |
Поштова адреса | 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Ім'я |
Пилипчук Руслан |
Телефон | 380507833341 |
Ел. пошта | info.vl@restoration.gov.ua |