На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 395 161.19 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-11-011921-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 12:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 395 161.19 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 квітня, 13:52 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 975.81 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та пункт 7 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та пункт 7 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 2935116593 |
---|---|
Поштова адреса | 47724, Україна, Тернопільська область, Велика Березовиця, 47724, Тернопільська обл., Тернопільський район, селище міського типу Велика Березовиця, ВУЛИЦЯ ЕНЕРГЕТИЧНА, будинок 15, квартира 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Урсатій Роман |
Телефон | 380978898240 |
Ел. пошта | magneticheckstar@ukr.net |
Не залучається
Час публікації: 2024-04-25 17:42:09
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 17:42:09
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Вих. № 2 від 18.04.2024 р. (файл 2 Працівники.pdf) та скан-копії наказів про прийняття на роботу (файл 2.1 Накази на працівників.pdf ). Однак, посади зазначені в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Вих. № 2 від 18.04.2024 р. (файл 2 Працівники.pdf) не відповідають назвам посад, які зазначені у наказах про прийняття на роботу (файл 2.1 Накази на працівників.pdf ) 1.2. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Пропозицію», за формою вказаною в Додатку №1 «ДОКУМЕНТИ ТА ІНФОРМАЦІЯ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації (файл 15 Пропозиція.pdf) із загальною вартістю тендерної пропозиції 3 663 700,00 грн, яка не відповідає ціні первинної пропозиції Учасника, внесеній в поле електронної форми тендерної пропозиції (1 245 760,00 грн). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пп.2.1. та пп.2.2. п.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід2» Таблиці 1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям):» Додатку №1 «ДОКУМЕНТИ ТА ІНФОРМАЦІЯ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації. 2.2. п.4 Таблиці 2. «Перелік інших документів та інформації встановлених відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), які УЧАСНИК повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції» Додатку №1 «ДОКУМЕНТИ ТА ІНФОРМАЦІЯ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», із зазначенням достовірної та коректної інформації про посади працівників Учасника, які вказані в скан-копіях наказів про прийняття на роботу (файл 2.1 Накази на працівників.pdf ) 3.2. Учасник повинен надати «Пропозицію», за формою вказаною в Додатку №1 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації із загальною вартістю тендерної пропозиції 1 245 760,00 гривень.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2317300522 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Осадця Галина |
Телефон | 380505975400 |
Ел. пошта | GALINAV.OSAD@GMAIL.COM |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25887079 |
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Ім'я |
Рубашевська Ірина Василівна |
Телефон | +380681058853 |
Ел. пошта | rubashevska.iv@restoration.gov.ua |