На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 973 903.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-11-011909-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 12:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 973 903.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 квітня, 12:41 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 870.00 UAH з ПДВ |
---|
Комплект мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ49 штука Адреса поставки: 32400, Україна, Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район, заклади загальної середньої освіти Дунаєвецької міської ради Строк: до 01.07.2024 17:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32322000-6, Мультимедійне обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3004107973 |
---|---|
Поштова адреса | 40024, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Прокоф’єва, б.29/1, кв.86 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Аверченков Олександр Володимирович |
Телефон | +380953289289 |
Ел. пошта | fopaverchenkov@gmail.com |
Не залучається
Час публікації: 2024-04-24 16:29:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-25 16:29:51
Опис
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю «Комплект мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ», код ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: • ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"; • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"; • ФОП Аверченков Олександр Володимирович. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні/тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону окрім положень частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої з урахуванням положень пункту 43 Особливостей на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою визначено пропозицію ФОП Аверченков Олександр Володимирович. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Аверченков Олександр Володимирович в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Комплект мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ», код ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: - Відповідно до п. 4 розділу 3 ТД – п.п. 3.4.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яноста днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На підтвердження учасник надає гарантійний лист. Учасником в тендерній пропозиції надано гарантійний лист Вих.№ 13 від 19.04.2024 року щодо строку дії пропозиції, проте зазначено, що тендерна пропозиція є дійсною протягом дев’яноста днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - Гарантійний лист про те, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яноста днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37653216 |
---|---|
Поштова адреса | 02002, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА СВЕРСТЮКА, будинок 19, офіс 830 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Садовников Євгеній |
Телефон | 380445173622 |
Ел. пошта | EVGENIY.SADOVNIKOV@INTER-SYSTEMS.COM.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40098570 |
---|---|
Поштова адреса | 21001, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ КРУТ, будинок 4 А, квартира 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Аршаулов |
Телефон | +380733474040 |
Ел. пошта | tenderpf@gmail.com |
Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40216423 |
Поштова адреса | 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаївці, вул.Мистецька, 16 |
Ім'я |
Самуник Олег Васильович (Samunik Oleg Vasilyevich) |
Телефон | +380971599786 |
Ел. пошта | oleg_samunik@ukr.net |