На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 200 000.00 UAH
Замовник
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-12-003121-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 13:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 200 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 42 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 126 000.00 UAH |
Черевики літні2000 пара Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18810000-0, Взуття різне, крім спортивного та захисного |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33309435 |
---|---|
Поштова адреса | 10006, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Героїв Пожежних, 122 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Анна Карпишина |
Телефон | +380412241893 |
Ел. пошта | info@krok.zt.ua |
Час публікації: 2024-04-24 09:19:29
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-25 09:19:29
Опис
У тендерній пропозиції учасника виявлено невідповідність, а саме: учасником у тендерній пропозиції надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 15/04-2 від 15.04.2024 в якій не зазначена повна інформація про кількість та правової підстави володіння / користування виробничих засобів, що унеможливлює повну перевірку щодо підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці. У пп. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасником надається: «1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.». Відповідно до пп. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації: «1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним обладнанням й матеріально-технічною базою. ». Для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази відповідно до вимог тендерної документації та підтверджувальні документи про наявність обладнання й матеріально-технічної бази у відповідності до інформації до вище зазначеної довідки.
Розрахунки між Замовником та Виконавцем здійснюються шляхом оплати вартості фактично отриманого Товару, відповідно до видаткової накладної, протягом 10 (десяти) календарних днів після їх отримання, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36038290 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Дика Софія |
Телефон | 380957113242 |
Ел. пошта | du.dsz.sof@gmail.com |