На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-12-005592-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 11:50 |
Очікувана вартість закупівлі | 873 720.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 368.60 UAH з ПДВ |
---|
Бензин А-95, дизельне паливо15760 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44763104 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дзядук Тетяна |
Телефон | 380673344051 |
Ел. пошта | tetiana.dziaduk.zakupivli@wog.ua |
Час публікації: 2024-04-23 11:34:29
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-24 11:34:29
Опис
Шановний Учаснику! Замовником під час розгляду Вашої тендерної пропозиції, як Учасника даної процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. А саме, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником визначена вимога для Учассників наступного змісту: «Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання одного аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 1.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання одного аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної нижче форми». На виконання даної вимоги Ви, як Учасник даної закупівлі надали Довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного Договору вих. №180 від 18 квітня 2024 року в якій назва довідки та форма таблиці (кількість граф їх назва) не відповідають наведеній формі таблиці та вимогам до неї вказаних у підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Крім того відповідно до пункту 3 Таблиці щодо Переліку документів для юридичних осіб Додатку 1 до Тендерної документації Замовником визначена вимога про надання для Учасників листа Учасника у довільній формі наступного змісту: «Лист Учасника в довільній формі про погодження з проєктом Договору про закупівлю та його істотними умовами». На виконання даної вимоги Ви, як Учасник надали «Лист згоду з проектом Договору» вих.№181 від 18 квітня 2024 року зміст, якогонаступний: «Інформаційна Довідка про відсутність підстав для відмови Товариству (Учаснику) в участі в процедурі закупівлі та підстав відхилити тендерну пропозицію Учасника» далі по тексту, інформація в якому не відповідає вимозі Замовника про надання для Учасників листа Учасника у довільній формі наступного змісту: «Лист Учасника в довільній формі про погодження з проєктом Договору про закупівлю та його істотними умовами». Вимагаю усунути дані невідповідності в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель Довідки про наявність досвіду виконання аналогічного Договору вих. №180 від 18 квітня 2024 року з інформацією згідно встановлених Замовником вимогах вказаних у підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації та Лист Учасника в довільній формі про погодження з проєктом Договору про закупівлю та його істотними умовами вих.№181 від 18 квітня 2024 року відповідно до вимог пункту 3 Таблиці щодо Переліку документів для юридичних осіб Додатку 1 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розгляне подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення Вами, як Учасником виявлених невідповідностей.
Оплата Товару здійснюється Замовником відповідно до видаткових накладних наданих Постачальником, шляхом здійснення 100 % після оплати вартості Товару протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання видаткових накладних та надходження відповідного фінансування на розрахунковий рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Маневицька селищна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04333193 |
Поштова адреса | 44601, Україна, Волинська область, смт. Маневичі, вул. Незалежності, 30 |
Ім'я |
Овадюк Василь |
Телефон | +380965750724 |
Ел. пошта | owadyuk@gmail.com |