На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471)
Скасовано
30 квітня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 30 квітня, 00:02
Опис
У зв’язку зі скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-12-007655-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 250 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 7 500.00 UAH |
Аудиторські послуги щодо аудиту річної фінансової звітності за 2022 та 2023 роки2 послуга Адреса поставки: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пров. Явірний, буд. 8а Строк: до 30.06.2024 14:20 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79210000-9, Бухгалтерські та аудиторські послуги |
За рахунок бюджетних коштів, в національній валюті України, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі підписання обома Сторонами акту наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів після його підписання. Допускається відстрочення оплати за фактом наданих послуг до 60 календарних днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП "ЦУІТ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13620112 |
Поштова адреса | 69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, провулок Явірний, 8А |
Ім'я |
Кучерук Олександра Володимирівна (Vaitanik Oleksandr ) |
Телефон | +380612280240 |
Ел. пошта | oleksandra.kucheruk@itmc.zp.gov.ua |