На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 147 403.95 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-12-009624-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 квітня, 09:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 18:56 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 147 403.95 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 квітня, 12:39 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 25 737.02 UAH з ПДВ |
---|
Заходи з утримання пунктів пропуску "Могилів-Подільський - Отач" м. Могилів-Подільський та "Бронниця-Унгурь" с. Бронниця, Могилів-Подільського району Вінницької області через державний кордон для автомобільного сполучення.1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79993100-2, Послуги з адміністративно-господарського управління |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42844034 |
---|---|
Поштова адреса | 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 105Б, офіс 1015 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Вікторія ВАЩЕНКО |
Телефон | 380667507901 |
Ел. пошта | pgrupavin@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-24 10:12:47
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-25 10:12:47
Опис
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВА ГРУПА ВІННИЧИНИ", Код ЄДРПОУ 42844034 1. Відповідно Таблиці 2.1. Додатку №1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі надав інформаційну довідку (файл «Дов.про аналог.дог.з дод..pdf») про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надав наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, сума виконання договору, процент виконання договору а також інформацію про якість наданих послуг, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Аналогічним договором вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є послуги з прибирання адміністративних приміщень та територій або утримання (експлуатаційного утримання) будівель та споруд або утримання (експлуатаційного утримання) територій або послуг з комплексного утримання приміщень або послуг з прибирання приміщень. Загальна сума аналогічного(их) договору(ів) має бути не меншою ніж 49% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі. Аналогічний(і) договір (и) має(ють) бути виконаний(і) не меншою ніж на 80% від своєї(їх) основної(их) вартості(ей). Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно різними договорами. У довідці відсутня інформація про місцезнаходження замовника, аналогічний(і) договір(и) виконаний менше ніж 49% (2 522 227,94грн.) від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, а саме 48,9567% (2 520 000,00 грн.) Вимагаю від Учасника процедури закупівлі надати вищезазначену інформаційну довідку. Додатково для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, надати наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, сума виконання договору, процент виконання договору а також інформацію про якість наданих послуг, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Аналогічним договором вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є послуги з прибирання адміністративних приміщень та територій або утримання (експлуатаційного утримання) будівель та споруд або утримання (експлуатаційного утримання) територій або послуг з комплексного утримання приміщень або послуг з прибирання приміщень. Загальна сума аналогічного(их) договору(ів) має бути не меншою ніж 49% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі. Аналогічний(і) договір (и) має(ють) бути виконаний(і) не меншою ніж на 80% від своєї(їх) основної(их) вартості(ей). Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно різними договорами. 2. Відповідно Таблиці 1.1 Додатку №1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі надав інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (файл «Інф.дов. про наявн.техн. та обладн..pdf»). У підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник процедури закупівлі надав посвідчені відповідно до умов тендерної документації: - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки, надання послуг техніки та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником; Учасник процедури закупівлі на підтвердження даного кваліфікаційного критерію в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку у не повній відповідності із формою Таблиці 1.1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1), а саме стовпчик 3 Таблиці - Тип /марка/ модель, рік випуску. Вимагаю від Учасника процедури закупівлі надати вищезазначену інформаційну довідку.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38748221 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Каримов |
Телефон | +380971882068 |
Ел. пошта | your@griffin.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43632691 |
---|---|
Поштова адреса | 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, Україна, 21008, Вінницька обл., Вінницький р-н, місто Вінниця, вул.Олеся Гончара, будинок 80 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Леонід КОВАЛЬЧУК |
Телефон | 380978948289 |
Ел. пошта | starvin2020@gmail.com |
Замовник проводить оплату вартості Послуг на підставі «Акту приймання наданих послуг» та «Довідки про вартість наданих послуг та витрат», оформлених згідно Додатків Д та Е МЕТОДИКИ, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати їх підписання. Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата Послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги послуг з утримання пунктів пропуску. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25845655 |
Поштова адреса | 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Листопада Антона, 2A |
Ім'я |
Стрембіцький Віталій |
Телефон | 380432671305 |
Ел. пошта | tendersadvin@gmail.com |