На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 310 360.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Строк поставки товарів: протягом 2024 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника, але не пізніше 27.12.2024).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-12-009946-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 квітня, 15:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 16:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 310 360.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 551.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 39 300.00 UAH |
Продукт лікувального харчування для дітей, хворих на запальні хвороби товстого кишківника, Modulen IBD, або еквівалент - 770800 г суміші.770800 грам Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 27.12.2024 15:48 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15880000-0, Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45012718 |
---|---|
Поштова адреса | 65098, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Гена Іоганна, будинок 19, корпус А, офіс 410 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Головіна Світлана |
Телефон | 380672825675 |
Ел. пошта | kateryna.mala@redhead.ua |
Час публікації: 2024-04-24 13:50:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-25 13:50:51
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей (відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами)) Закупівля: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти лікувального харчування для дітей, хворих на запальні хвороби товстого кишківника, 1 найменування). Ідентифікатор: UA-2024-04-12-009946-a. 1. Перелік виявлених невідповідностей. Всупереч пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, учасником надано в складі тендерної пропозиції проект договору (додаток 4) та загальну інформацію про учасника закупівлі (додаток 5), в яких невірно вказано назву предмета закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, учасник має завантажити, зокрема, проект договору та загальну інформацію про учасника закупівлі (додаток 4 та додаток 5) по предмету закупівлі: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти лікувального харчування для дітей, хворих на запальні хвороби товстого кишківника, 1 найменування). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей приватному підприємству «СМАРТІ УА» необхідно надати: проект договору та загальну інформацію про учасника закупівлі за формою, визначеною додатком 4 та додатком 5 до тендерної документації на закупівлю: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти лікувального харчування для дітей, хворих на запальні хвороби товстого кишківника, 1 найменування).
Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 робочих днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02012906 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Ім'я |
Тісова Тетяна Володимирівна ( ) |
Телефон | +380442840810 |
Ел. пошта | tisova_t@ukr.net |