На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
108 300 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-12-010610-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 10:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 108 300 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 541 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 1 083 000.00 UAH |
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області (забезпечення функціонування зовнішнього освітлення та його енергомодернізація, обслуговування світлофорних об’єктів)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 63710000-9, Послуги з обслуговування наземних видів транспорту |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40490301 |
---|---|
Поштова адреса | 35705, Україна, Рівненська область, Здолбунів, ВУЛИЦЯ 8 БЕРЕЗНЯ будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мачула Тетяна |
Телефон | 380682414957 |
Ел. пошта | kkptender@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-04-30 11:50:05
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 11:50:05
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до умов тендерної документації замовника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі. При перевірці даної інформації виявлено наступні невідповідності: - на підтвердження інформації про наявність обладнання матеріально-технічної бази надано інвентарні картки на обладнання та машини, що не містять усіх необхідних записів (відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України), а саме не заповнене поле «найменування заводу-виготовлювача»; - на підтвердження інформації про наявність обладнання матеріально-технічної бази учасник мав надати мінімальний перелік та кількість техніки та обладнання, необхідні для надання послуг, я саме бурова установка – 2 штуки, а в таблиці 2 наявні дані по одній, що не відповідає вимогам тендерної документації; - в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (таблиця2) - у пункті 6 зазначена гідравлічна телескопічна вишка (15м) в підтверджуючих документах, я саме в Акті приймання-передачі від 01.02.2023 року не вірно вказаний директор Орендодавця; - в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (таблиця2) - у пункті 12 зазначений компресор пересувний в інформації про нього не вірно вказана марка обладнання згідно наданих підтверджуючих документів. 2. Відповідно до умов тендерної документації замовника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При перевірці даної інформації виявлено наступні невідповідності: - в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт в пункті 19 вказаний Стафійчук Андрій Євгенович на підтвердження інформації надано копії наказів згідно яких, посада та по батькові даного працівника не відповідає зазначеній інформації в довідці. 3. Відповідно до умов тендерної документації замовника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами. При перевірці даної інформації виявлено наступні невідповідності: - в довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів) (таблиця4) невірно вказано ПIБ відповідальної особи по наданим аналогічним договорам. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно п.1.1. додатку №3 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі. 2. Згідно п.1.2. додатку №3 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3. Згідно п.1.3. додатку №3 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного(их) договору(ів).. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оновити наявні дані в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), згідно наданих підтверджуючих документів. Надати відсутні або уточнити надані документи на підтвердження інформації в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, або іншим чином виправити виявлену невідповідність. 2. Оновити наявні дані в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт згідно підтверджуючих документів, або іншим чином виправити виявлену невідповідність. 3. Оновити наявні дані в довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів) (таблиця4).
Умови оплати детально викладено в проєкті договору. Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25894919 |
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Героїв поліції, будинок, 19 |
Ім'я |
Гардамала Мар'яна Романівна |
Телефон | 380504250446 |
Ел. пошта | tendersad@online.ua |