На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
69 339.90 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-12-011225-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 27 квітня, 17:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 69 339.90 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 346.70 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
М’які крісла30 штука Адреса поставки: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Гагаріна, 26 Строк: до 18.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 2288903735 |
---|---|
Поштова адреса | 04215, Україна, Київська область, Київ, Україна, 01004, місто Київ, Вулиця Гетьмана Павла Скоропадського, буд. 6-А, 4 поверх |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Борис Бондаренко |
Телефон | 380637146472 |
Ел. пошта | fopbondarenko.b@gmail.com |
не залучаємо субпідрядні організації
Час публікації: 2024-04-24 23:51:09
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-25 23:51:09
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (опис предмета закупівлі наведено у Додатку № 4);» (Згідно п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) «9. Сертифікат відповідності та/або сертифікат якості та/або протокол випробувань або інший еквівалентний документ на Товар, що пропонується до закупівлі Учасником. Або довідка-обґрунтування про відсутність, з посиланням на відповідні законодавчі акти. Якщо законодавством України не передбачена наявність вище вказаних документів, Учасник обов’язково повинен надати інші еквівалентні сертифікатам документи, які підтверджують відповідність якості та технічних характеристик товару, який пропонує Учасник за предметом закупівлі;» (Згідно Додатку №8 тендерної документації) Учасник запропонував у своїй тендерній пропозиції товар - М’яке Крісло Веб ; сидіння Виробник: ТОВ "Примтекс ПЛЮС" ; Модель: Веб ; Модифікація виробу: Крісло Веб Пластик. На підтвердження якості Учасник надав Сертифікат відповідності та Висновок СЕС, видані на меблі виробника ТОВ "Примтекс ПЛЮС". Однак у таблиці, підтвердження відповідності Додатка №4 тендерної документації, у стовпці «Пропозиція учасника» Учасник надав картинку крісла Веб виробника АМФ (на картинці присутній логотип AMF), також необхідно зазначити, що назва «Крісло Веб» також наявно для моделі крісла виробника АМФ . Згідно Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а також переглятути інформацію, що міститься у відкритих джерелах. Для уточнення, щодо зазначеної невідповідності, було переглянуто сайт виробника ТОВ "Примтекс ПЛЮС" https://primteks.ua/ua. За результатами пошуку М’яке Крісло Веб - жодної інформації щодо наявності моделі «Крісло Веб» на зазначеному сайті не було виявлено. Також потребує уточнення наявна в таблиці пропозиції Учасника інформація - Спинка - сітка сірого кольору, Сидіння - тканина сірого кольору (в колір сітки), оскільки фото плетення, який пропонує Учасник не плетення тканини, яке вимагав Замовник, а плетення матеріалу «сітка». А поруч наявна фраза «або еквівалент», тобто не зрозуміло з якого саме матеріалу буде виготовлено сидіння. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати підтвердження наявності зазначеної моделі Крісло Веб у виробника ТОВ "Примтекс ПЛЮС" шляхом: - Лист підтвердження Учасника, з посиланням на сторінку сайта виробника ТОВ "Примтекс ПЛЮС" де міститься інформація та фото моделі Крісло Веб, модифікації матеріалов (тощо). Також лист повинен містити підтвердження, що сидіння крісла буде обтягнуто саме тканиною сірого кольору, а не матеріалом «сітка» та/або - Офіційний лист від ТОВ "Примтекс ПЛЮС" (на бланку виробника, у разі наявності бланка), в якому виробник меблів підтверджує, що є виробником моделі Крісло Веб, яке Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович пропонує до закупівлі. Лист також повинен містити фото, або креслення, або ескіз (тощо) зазначеного Крісла Веб. Також повинна міститися підтвердження можливості виготовлення крісла у варіанті : Спинка - сітка сірого кольору, Сидіння - тканина сірого кольору (в колір сітки), який Учасник запропонував у своїй пропозиції і що сидіння буде обтягнуто саме тканиною сірого кольору, а не матеріалом «сітка».
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08571446 |
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Гагаріна, 26 |
Ім'я |
Олена Усенко |
Телефон | +380664887363 |
Ел. пошта | tender.dduvs@gmail.com |