На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
456 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється згідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-15-002831-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 17:36 |
Очікувана вартість закупівлі | 456 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 23 квітня, 14:44 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 280.00 UAH без ПДВ |
---|
Хрести дерев’яні без орнаменту в асортименті1200 штука Адреса поставки: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Підлісна, будинок 2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39270000-5, Вироби релігійного призначення |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3036120982 |
---|---|
Поштова адреса | 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, ВУЛИЦЯ СПАСІВСЬКА, будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Федорчук |
Телефон | +380662610033,+380662610033 |
Ел. пошта | olgafedorcuk53@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-01 16:32:34
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 16:32:34
Опис
Закупівля Хрести дерев’яні без орнаменту в асортименті (ДК 021:2015 – 39270000-5 - Вироби релігійного призначення) здійснюється згідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості). Пунктом 40 Особливостей встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. П.3 розділу 5 тендерної документації передбачено, учасник подає у складі своєї пропозиції підписаний лист-згоду про обробку персональних даних. Однак, ФОП Федорчук Ольгою Миколаївною не надано в складі своєї тендерної документації лист-згоду про обробку персональних даних. Враховуючи викладене, керуючись п. 40 Особливостей,
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2382306853 |
---|---|
Поштова адреса | 21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Іванова , буд . 3 , кв . 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Чешківський Сергій Миколайович |
Телефон | 380983221094 |
Ел. пошта | 0983221094@ukr.net |
Оплата за товар здійснюється після реалізації товару в готівковому або безготівковому порядку згідно з рахунком-фактурою та накладною на протязі 30 календарних днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Комбінат комунальних підприємств" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03338656 |
Поштова адреса | 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Анастасії Медвідь, будинок 2 |
Ім'я |
Миронишина Юлія Василівна |
Телефон | 380977636955 |
Ел. пошта | kkp_vin@ukr.net |