На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
31 458 605.96 UAH
Замовник
Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-15-003483-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 16:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 31 458 605.96 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 314 586.06 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 943 758.00 UAH |
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (Покровський та Волноваський райони)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 63712200-5, Послуги з експлуатації автомобільних доріг |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42163452 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Курилов Євгеній Геннадійович |
Телефон | 380954043053 |
Ел. пошта | kievdor.teh@gmail.com |
Субпідрядні організації залучатися не будуть.
Час публікації: 2024-04-25 11:02:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 11:02:45
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: • Невідповідність: Виявлена невідповідність; • Посилання на вимогу(и) ТД: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; • Усунення: Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. «1. Невідповідність: Учасником на вимогу Додатку № 4 (таблиця № 1) тендерної документації (далі – ТД) надано довідку від 22.04.2024 № 1 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), у якій вказано перелік техніки, необхідної для виконання робіт (надання послуг) на об’єкті, відповідно до предмету закупівлі. В той же час, серед документів ТД міститься файл «279_КД_ВРЗКР ведомость ресурсів.rtf», яким визначено перелік обладнання та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, та в якому, серед інших, зазначені наступні механізми, які відсутні в довідці від 22.04.2024 № 1: - автогудронатори, місткість 10000 л; - фрези навісні [дорожні] на тракторі потужністю 121,5 кВт [165 к.с.]; - асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 1000 т/год; - машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм. Посилання на вимогу(и) ТД: Не відповідає вимогам п 1.1 розділу 3 ТД. Усунення: надати підтвердження спроможності Учасника виконати роботи (надати послуги) шляхом надання роз’яснень або надання виправленої довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), із зазначенням усієї, необхідної для виконання робіт (надання послуг) техніки, наявність якої повинно бути підтверджено відповідно до вимог ТД. 2. Невідповідність: Учасником на вимогу Додатку № 4 (таблиця № 4) тендерної документації (далі – ТД) надано довідку від 22.04.2024 вих.№ 4 про наявність асфальтобетонного заводу, до якої надано копію договору поставки від 18.04.2024 № 1804/24-П, у якому зазначені марка, тип та кількість асфальтобетону, але не вказано обсяги його поставки/відвантаження. Посилання на вимогу(и) ТД: Не відповідає вимогам Додатку № 4 ТД. Усунення: Виправити вказані невідповідності шляхом зазначення інформації щодо обсягів поставки/відвантаження асфальтобетону у відповідному договорі поставки від 18.04.2024 №1804/24-П.»
Попередня оплата може здійснюватися відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами), при наявності фінансових ресурсів, за заявкою Виконавця, що не перевищує 30 відсотків від доведеного плану-завдання на місяць. Виконавець зобов’язується використати одержаний аванс відповідно до умов Договору протягом місяця з дати його одержання, а у разі надання попередньої оплати у грудні поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом України. Використаний аванс підтверджується формами №КБ-2в та № КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Виконавець повертає на рахунок Замовника в органи Держказначейства. Попередня оплата здійснюється Замовником на підставі відповідного рахунку Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття Замовником рішення про можливість її надання.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки проводяться Замовником виключно Виконавцю протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою № КБ-2в і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» за формою № КБ-3, складених Виконавцем у відповідності з чинними стандартами, і подаються ним для підписання Замовнику для поетапної оплати наданих послуг. Представник Замовника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання акту, перевіряє надання послуг згідно наданого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38144140 |
Поштова адреса | 84306, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Ім'я |
Олег Городчиков |
Телефон | +380958444129 |
Ел. пошта | 00383@dn.gov.ua |