На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
421 100.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Прилукитепловодопостачання" Прилуцької міської ради Чернігівської області
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-15-008780-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 квітня, 15:08 |
Дата останніх змін | 2 травня, 15:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 421 100.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 24 квітня, 16:20 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 105.50 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії Суперком-01-1 Ду 6529 послуга Адреса поставки: Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії Суперком-01-1 Ду 252 послуга Адреса поставки: Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії Суперком-01-1 Ду 409 послуга Адреса поставки: Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії Суперком-01-1 Ду 506 послуга Адреса поставки: Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії Суперком-01-1 Ду 802 послуга Адреса поставки: Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії Ергомера-СБТВ 025 Ду 401 послуга Адреса поставки: Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії СВТУ-11Т ДУ 802 послуга Адреса поставки: Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії СВТУ-11Т ДУ 255 послуга Адреса поставки: Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії СВТУ-11Т ДУ 401 послуга Адреса поставки: Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії СВТУ-11Т ДУ 651 послуга Адреса поставки: Україна, за місцем знаходження лабораторії Виконавця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
В п. 2 «Вимоги до послуг» Додатку 2 до тендерної пропозиції передбачено перелік послуг, які повинен надати Учасник. В перелік послуг входить перевірка відповідності метрологічних характеристик ЗВТ на повірочному стенді та технічне обслуговування лічильників теплової енергії (видалення пилу, іржі, вологи та інших агресивних утворень із внутрішньої поверхні лічильників тепла, заміна батареї живлення та калібрування перед повіркою. Учасником у складі тендерної пропозиції надано йому належне - Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, видане Міністерством економіки України за № П-130-2024 від 05.04.2024 року. Термін дії з 05.04.2024 по 05.04.2029.. Слід зазначити, що відповідно до п.1 пп 3 Наказу № 1242 від 30.06.2020 року Міністерства розвитку та економіки, торгівлі та сільського господарства України «Деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології» «у разі якщо заявник є відокремленим підрозділом підприємства, установи чи організації, його діяльність та діяльність підприємства, установи чи організації, до складу якого/якої він входить, не повинні бути пов’язані з розробленням, виробництвом, постачанням, установленням, використанням, ремонтом або обслуговуванням законодавчо регульованих ЗВТ, повірку яких здійснює відокремлений підрозділ» Тобто, Учасник сам не може виконувати технічне обслуговування лічильників теплової енергії Крім того, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідка про незалучення субпідрядника/співвиконавця за № 138 від 23 квітня 2024 року. В дані довідці зазначено, що не будуть залучати до виконання робіт суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
В п. 2 «Вимоги до послуг» Додатку 2 до тендерної пропозиції передбачено перелік послуг, які повинен надати Учасник. В перелік послуг входить перевірка відповідності метрологічних характеристик ЗВТ на повірочному стенді та технічне обслуговування лічильників теплової енергії (видалення пилу, іржі, вологи та інших агресивних утворень із внутрішньої поверхні лічильників тепла, заміна батареї живлення та калібрування перед повіркою. Учасником у складі тендерної пропозиції надано йому належне - Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, видане Міністерством економіки України за № П-130-2024 від 05.04.2024 року. Термін дії з 05.04.2024 по 05.04.2029.. Слід зазначити, що відповідно до п.1 пп 3 Наказу № 1242 від 30.06.2020 року Міністерства розвитку та економіки, торгівлі та сільського господарства України «Деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології» «у разі якщо заявник є відокремленим підрозділом підприємства, установи чи організації, його діяльність та діяльність підприємства, установи чи організації, до складу якого/якої він входить, не повинні бути пов’язані з розробленням, виробництвом, постачанням, установленням, використанням, ремонтом або обслуговуванням законодавчо регульованих ЗВТ, повірку яких здійснює відокремлений підрозділ» Тобто, Учасник сам не може виконувати технічне обслуговування лічильників теплової енергії Крім того, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідка про незалучення субпідрядника/співвиконавця за № 138 від 23 квітня 2024 року. В дані довідці зазначено, що не будуть залучати до виконання робіт суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця.
Час публікації: 2024-04-24 16:20:04
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 38598827 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Невмивака Сергій Олександрович |
Телефон | +380567672385 |
Ел. пошта | us-s@ukr.net |
не залучаються
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
У складі тендерної пропозиції Замовником вимагалося надати документи , які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а саме: послуги, які надають Учасники повинні відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 “Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання” та ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” і ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» про що Учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи (свідоцтва, сертифікати, тощо )». При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено наявність Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. ” та Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» Тобто, Учасник в тендерній пропозиції повинен надати .і Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 “Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання”
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
У складі тендерної пропозиції Замовником вимагалося надати документи , які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а саме: послуги, які надають Учасники повинні відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 “Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання” та ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” і ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» про що Учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи (свідоцтва, сертифікати, тощо )». При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено наявність Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. ” та Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» Тобто, Учасник в тендерній пропозиції повинен надати .і Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 “Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання”
Код ЄДРПОУ | 43114961 |
---|---|
Поштова адреса | 03179, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ БУДАРІНА, будинок 3А, квартира 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ксенія Новикова |
Телефон | +380686409200 |
Ел. пошта | sim.service2019@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-30 08:44:33
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 08:44:33
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до поданої тендерної пропозиції Учасника до надання послуг залучається субпідрядник/співвиконавець ПП НВЦОВ «Юг». В тендерній пропозиції Учасника відсутня « Довідка щодо субпідрядника / співвиконавця» за формою запропонованою Замовником. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності п. 6 Довідка щодо субпідрядника / співвиконавця» Додаток №1 до тендерної документації розділ 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) тендерної документації про проведення відкритих торгів.. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати «Довідка щодо субпідрядника / співвиконавця» за формою запропонованою Замовником щодо субпідрядник/співвиконавець ПП НВЦОВ «Юг» в п.6 Додатку 1 розділу 4 тендерної документації про проведення відкритих торгів...
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43317717 |
---|---|
Поштова адреса | 76006, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ,, ВУЛИЦЯ ВОВЧИНЕЦЬКА, будинок 192 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ігор |
Телефон | +380673421775 |
Ел. пошта | ramchek@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-02 08:52:34
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 08:52:34
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору на надання послуг до даного договору в повному обсязі, зазначеного в наданій Учасником довідці. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 1.1.3 п.1 розділ 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації-передбачено надання «копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору на надання послуг до даного договору в повному обсязі, зазначеного в наданій Учасником довідці» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору на надання послуг до даного договору в повному обсязі, зазначеного в наданій Учасником довідці 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складні тендерної пропозиції надав Лист-згода з проектом договору за № № 56/04 від 15.04.2024 р, але не завантажив проект договору додаток 3 до тендерної документації Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : Додаток 3 до тендерної документації Проект договору « Проєкт договору завантажено до електронної системи закупівель окремим файлом , який є невід’ємною частиною тендерної документації та підлягає завантаженню Учасником у складі своєї тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити підписаний проект Договору додаток 3 до тендерної документації. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Довідку про співвиконавця за № 55/04 від 15.04.2024 не за запропонованою формою Замовником в тендерній документації п. 6 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.6 розділ 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) « Інші документи від Учасника» передбачена форма Довідки щодо субпідрядника / співвиконавця Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку щодо субпідрядника / співвиконавця за формою запропонованою Замовником п.6 Додатку 1 розділу 4 тендерної документації
Замовник зобов’язаний оплатити надані Послуги протягом 30 календарних днів з моменту підписання Акту здачі-приймання наданих послуг Сторонами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Прилукитепловодопостачання" Прилуцької міської ради Чернігівської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 32863684 |
Поштова адреса | 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Садова, буд. 104 |
Ім'я |
Марина Іванівна |
Телефон | +380509952546 |
Ел. пошта | tsvitkova65@ukr.net |