На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
60 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-15-010438-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 квітня, 13:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 60 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 300.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з заміни драм-картриджів Xerox WC3335/3345/PH3330 Black в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345V_DNIM15 послуга Адреса поставки: 85000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, (за домовленістю сторін) Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50313200-4, Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 31867934 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Нижній Вал, будинок 41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олексій Строкань |
Телефон | +380443377888 |
Ел. пошта | alexej.s@megaprint.com.ua |
Час публікації: 2024-04-24 10:03:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-25 10:03:44
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: Згідно пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та шляхом завантаження: - документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі – згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Згідно до пп4.п.2 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам ) у технічних вимогах до предмету закупівлі була зазначена вимога, щодо надання сканованої з оригіналу копію відповідного документа (авторизаційний лист тощо) від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні (з відповідним підтвердженням представництва), яким підтверджується оригінальність запропонованих Учасником витратних матеріалів. У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "МЕГАПРИНТ СЕРВІС" (ЄДРПОУ 31867934) зазначений документи не надано. - проєкту договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "МЕГАПРИНТ СЕРВІС" (ЄДРПОУ 31867934) надано проект договору в якому не відображено дані Учасника в преамбулі зазначеного документа та відсутні реквізити Учасника. - інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 2 до тендерної документації, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 6 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "МЕГАПРИНТ СЕРВІС" (ЄДРПОУ 31867934) надано Довідку про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) яка підготовлена без дотримання всіх вимог, які передбачені у Додатку 6 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "МЕГАПРИНТ СЕРВІС" (ЄДРПОУ 31867934) необхідно надати у строк, визначений Особливостями: відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 6 до тендерної документації (с заповненням інформації зазначеної в таблиці Додатка 6 до тендерної документації), проєкту договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації (заповненою преамбулою та реквізитами), включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього), та скановану з оригіналу копію відповідного документа (авторизаційний лист тощо) від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні (з відповідним підтвердженням представництва), яким підтверджується оригінальність запропонованих Учасником витратних матеріалів.
Оплата за надані послуги проводиться Замовником у національній валюті, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в цьому Договорі протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акту наданих послуг. У випадку затримки бюджетного фінансування на цей вид видатків, оплата може бути проведена протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження Замовнику відповідного бюджетного фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління ДСНС України у Донецькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38652962 |
Поштова адреса | 85000, Україна, Донецька область, Добропілля |
Ім'я |
Дмитренко Станіслав Валерійович |
Телефон | 380502276487 |
Ел. пошта | zak@dn.dsns.gov.ua |