На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
379 333.33 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-15-011648-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 квітня, 14:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 15:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 379 333.33 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 24 квітня, 14:44 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 793.33 UAH з ПДВ |
---|
Роботи по розвантаженню силового трансформатору типу SFSZ-40000/1581 послуга Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, . Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 63110000-3, Послуги з обробки вантажів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 04734213 |
---|---|
Поштова адреса | 61035, Україна, Харківська область, Харків, Каштанова, 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ НМУ ЕПМ |
Телефон | 380572522056 |
Ел. пошта | office@nmu-epm.com |
Час публікації: 2024-04-29 16:41:54
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-30 16:41:54
Опис
І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) На виконання вимог п.1.2 Додатку р. ІІІ №1 тендерної документації, Учасник має надати відгук щодо виконання аналогічного договору (-ів) наданого (-их) на виконання п.1.1 цього розділу. Відгук (-и) повинен (-нні) бути складений (-і) не раніше 2022 року із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. 2) На виконання вимог п.2.1 р. ІІІ Додатку №1 тендерної документації, Учасник має надати довідку за формою* про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо задіяні до надання послуг. 3) На виконання вимог п.2.3 р. ІІІ Додатку №1 тендерної документації, Учасник на підтвердження інформації вказаної у довідці, на кожного працівника, зазначеного у довідці, повинен додати документ (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: копії наказів про призначення на посаду / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: 1) У Відгуку (Вих. №66/08-23 від 30.08.2023) невірно вказана дата аналогічного договору (вказано 14.07.2023), наданого на виконання п.1.1. р. ІІІ Додатку №1 тендерної документації. 2) У наданій Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. № 68/06 від 23.04.2024 р.) посада деяких працівників не відповідає посадам, зазначеним у документах, наданих на підтвердження можливості використання праці таких працівників (наданих наказах), а саме: - посада працівника учасника, Соболь Петра Івановича згідно довідки електромонтажник електричних машин 5 розряду, згідно наказу №107 від 06.11.2018 - електромонтажник 5 розряду; - посада працівника субпідрядника ТОВ “Прімекс-Ніка”, Олексюка Валеря Миколайовича згідно довідки машиніст крана автомобільного 6 розряду, згідно наказу №143-К від 16.11.2016 - машиніст автокрана; У наданій Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. № 68/06 від 23.04.2024 р.) по працівнику Гембаровському Віктору Михайловичу: у стовпці 5 невірно/неповно вказана назва організації (Колективне підприємство “Монтажне управління №6” “Електропівденьзахід”) замість Колективного підприємства “Монтажне управління №6” “Електропівденьзахідмонтаж” та номер та дата договору (№20231121-1-01 від 21.11.2023) замість №20231101-1-01 від 01.11.2023. На виконання вимог п.2.3 р. ІІІ Додатку №1 тендерної документації не надано документ на працівника субпідрядника (Колективного підприємства “Монтажне управління №6” “Електропівденьзахідмонтаж”) - Гембаровського Віктора Михайловича, який засвідчує можливість використання праці такого працівника субпідрядником. ІІІ) На усунення невідповідностей необхідно надати: 1) Відгук щодо виконання аналогічного договору (-ів) наданого (-их) на виконання п.1.1. р. ІІІ Додатку №1 тендерної документації. Відгук (-и) повинен (-нні) бути складений (-і) не раніше 2022 року із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. 2) Оновлену довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо задіяні до надання послуг, передбачену п.2.1 р. ІІІ Додатку №1 тендерної документації, у якій назви посад працівників Соболю П.І., Олексюку В.М. будуть відповідати документам, які підтверджують право використання їхньої праці. 3) Оновлену довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо задіяні до надання послуг, передбачену п.2.1 р. ІІІ Додатку №1 тендерної документації, у якій по працівнику Гембаровському В.П. у стовпці 5 буде вірно/повно вказана назва субпідрядника та номер договору, на підставі якого Учасник залучає даного працівника. 4) Документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника на працівників Соболя П.І., Олексюка В.М. у яких назва посади відповідатиме назві посад, що вказана у довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо задіяні до надання послуг, передбачену п.2.1 р. ІІІ Додатку №1. 5) Документ на працівника субпідрядника (Колективного підприємства “Монтажне управління №6” “Електропівденьзахідмонтаж”) - Гембаровського Віктора Михайловича, який засвідчує можливість використання праці такого працівника субпідрядником.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 04847816 |
---|---|
Поштова адреса | 65104, Україна, Одеська область, місто Одеса, ПРОСПЕКТ АКАДЕМІКА ГЛУШКА, будинок 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | НАДІЯ НАКОНЕЧНА |
Телефон | +380967506941 |
Ел. пошта | emn_1@ukr.net |
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Розрахунки за цим Договором проводяться «Замовником» протягом 40 календарних днів після підписання Сторонами акту виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3 на підставі отриманого «Замовником» рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3, - реєстрації «Підрядником» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Після укладення Договору, за письмовим зверненням «Підрядника», можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Підрядника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Підрядник» зобов’язаний приступити та виконати роботи в строк та на умовах, передбачених цим договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Розрахунки за цим Договором проводяться «Замовником» протягом 40 календарних днів після підписання Сторонами акту виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3 на підставі отриманого «Замовником» рахунку. Після укладення Договору, за письмовим зверненням «Підрядника», можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Підрядника» протягом 15календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Підрядник» зобов’язаний приступити та виконати роботи в строк та на умовах, передбачених цим Договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00130926 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Ім'я |
Дятченко Ганна Олександрівна |
Телефон | 380501005404 |
Ел. пошта | A.Djatchenko@zoe.com.ua |