На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
256 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22 (зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-000782-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 13:36 |
Очікувана вартість закупівлі | 256 800.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 284.00 UAH без ПДВ |
---|
Магнітно-резонансна томографія головного мозку150 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85150000-5, Послуги діагностичної візуалізації |
Магнітно-резонансна ангіографія без підсилення14 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85150000-5, Послуги діагностичної візуалізації |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36986115 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 61018, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК БАЛАКІРЄВА, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ"Центр променевої діагностики" ТОВ "Центр проме |
Телефон | 380677680408 |
Ел. пошта | CLDK@UKR.NET |
Час публікації: 2024-04-25 10:53:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 10:53:58
Опис
1. Надати гарантійний лист відповідно до вимог Додаток 1 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги) п. 7 (Учасник повинен забезпечити надання послуг з використанням обладнання, яке повинно відповідати державним стандартам та технічним умовам заводів-виробників і мати паспорти якості, сертифікати відповідності, допуски та дозволи на експлуатацію своєчасно повіреного медичного обладнання). 2. Надати зведений гарантійний лист відповідно до вимог Додаток 1 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги) п. 21 (На підтвердження вищезазначених вимог, Учасником надається зведений гарантійний лист). 3. Надати наказ на призначення співробітника Кулакова О.В. з перекладом цього документа українською мовою. Або, на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати: наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником. 4. Надати довідку про досвід виконання аналогічного договору з зазначенням номеру, дати аналогічного договору. 5. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), з зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара.
Оплата за надані Виконавцем Послуги здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі Акту та на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури: - на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати реєстрації Виконавцем податкової накладної; (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України); - на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дня підписання Акту Сторонами, який підтверджує факт надання Послуг. (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Поштова адреса | 03049, Україна, Київська область, Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9 |
Ім'я |
Іванчук Євген Володимирович |
Телефон | 380444069178 |
Ел. пошта | ivanchuk.e@uz.gov.ua |