На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
129 950.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-004297-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 10:46 |
Очікувана вартість закупівлі | 129 950.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 24 квітня, 14:48 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 649.75 UAH без ПДВ |
---|
Сервісне обслуговування автомобільних ваг2 послуга Адреса поставки: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Калібрування автомобільних ваг1 послуга Адреса поставки: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Повірка автомобільних ваг, оформлення метрологічних документів (свідоцтво, протокол повірки)1 послуга Адреса поставки: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Заміна тензометричного датчика (датчик Замовника) – у разі потреби10 послуга Адреса поставки: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Заміна пильника тензометричного датчика (пильник Замовника) – у разі потреби10 послуга Адреса поставки: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36053387 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ СЛОБОЖАНСЬКИЙ, будинок 29, офіс 400 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Захарченко |
Телефон | +380567906520,+380967891217,+380675571285 |
Ел. пошта | tender.service@vis.ua |
Час публікації: 2024-05-01 13:52:28
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 13:52:28
Опис
Вимога про усунення невідповідностей ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель . Відповідно до Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Учасником в порушення вимог Таблиці 1 додатку 2 тендерної документації надано аналогічний договір без додаткової угоди. Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених згідно вимог тендерної документації документів в електронну систему закупівель.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39220122 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мовчан Іван |
Телефон | 380675790709 |
Ел. пошта | UKRVESCOM1@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42803930 |
---|---|
Поштова адреса | 65047, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Промислова, будинок 99 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Валентина Цимбалюк |
Телефон | +380504901848 |
Ел. пошта | vsctvd@bigmir.net |
Замовник оплачує Послуги шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, а також зареєстрованої Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та виданої в установленому законодавством порядку Замовнику, протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання Акту наданих послуг та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку. Виконавець зобов'язаний зареєструвати податкову накладну та розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) (для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця) – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; (для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця) – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені (Застосовується для платників ПДВ). 5.4. Замовник оплачує Послуги шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання Акту наданих послуг та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку. (Застосовується для неплатників ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01125672 |
Поштова адреса | 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Ім'я |
Башлик Лідія Леонідівна |
Телефон | 0486879204 |
Ел. пошта | L.BASHLYIK@IMTP.UA |