На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
284 384.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.05.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, одноразово, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, протягом 2 (двох) робочих днів з дати укладання договору, але у будь-якому разі не пізніше 01.05.2024. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). 5.4. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 21947206 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, УЗВІЗ СЕЛЯНСЬКИЙ, будинок 3А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Маковєй Лада Ігорівна |
Телефон | 380503679240 |
Ел. пошта | sychoksana@ventaltd.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43808856 |
---|---|
Поштова адреса | 49040, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Панікахи будинок 2 кімната 405 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Мєтішев |
Телефон | +380676314712 |
Ел. пошта | imetishev@stm-farm.biz |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41335022 |
---|---|
Поштова адреса | 04213, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПРИРІЧНА, будинок 27Є |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Ципко |
Телефон | +380958014714 |
Ел. пошта | ihor.tsypko@zydex.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38218086 |
---|---|
Поштова адреса | 01033, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ГАЙДАРА, будинок 27, квартира 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | ТОВ Аметрін ФК |
Телефон | 380676905796 |
Ел. пошта | ametrinfk22@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-005153-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 284 384.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 19 квітня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 24 квітня, 16:59 |
Севофлуран розчин для інгаляцій 100% 250 мл, флакон50 штука Адреса поставки: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 Строк: до 01.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33660000-4, Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття Профіль: Севофлуран розчин для інгаляцій 100% 250 мл, флакон Код INN/МОЗ МНН: sevoflurane, Sevoflurane Профіль: Севофлуран розчин для інгаляцій 100% 250 мл, флакон |
|
Класифікація згідно МНН | Sevoflurane |
---|---|
Класифікація згідно АТХ | N01AB08 |
Форма випуску | Рідина для інгалацій |
Доза діючої речовини | 100, % |
Об'єм | 250, мл |
Тип пакування | Флакон |
Кількість одиниць в упаковці | 1 |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01985423 |
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
Ім'я |
Трегубова Наталія Сергіївна |
Телефон | 380562339500 |
Ел. пошта | tender.dnepr@ukr.net |