На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
790 746.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-005752-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 квітня, 15:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 20:47 |
Очікувана вартість закупівлі | 790 746.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 953.73 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з благоустрою населених пунктів: послуги з покосу трави, карантинних рослин на територіях загального користування в Покровському районі76.08 гектар Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Покровський район, території загального користування Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77312000-0, Послуги з видалення бур’янів |
Послуги з благоустрою населених пунктів: послуги з покосу очерету на територіях загального користування в Покровському районі1.62 гектар Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Покровський район, території загального користування Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77312000-0, Послуги з видалення бур’янів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3022922038 |
---|---|
Поштова адреса | 50089, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул.Головка Адмірала, будинок 18, квартира 141 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євгеній Перекопський |
Телефон | +380964660262 |
Ел. пошта | fopperekop@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-26 11:29:29
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-27 11:29:29
Опис
Виявлено наступні невідповідності: 1. В довідці про наявність працівників (№ вих. 178 від 22.04.2024р.) є невідповідність найменування послуг, що надаються Владіміровим О.С. (послуги водія транспортних засобів) та Сіроштан К.М. (послуги водія транспортних засобів) з предметом цивільно-правових договорів № 2 від 01.04.2024 року (послуги водія вантажних транспортних засобів), №3 від 01.04.2024 року з урахуванням змін, внесених відповідно до додаткової угоди №1 від 23.04.2024 року (послуги водія транспортних засобів, водія вантажних транспортних засобів) відповідно. 2. Відсутня Квитанція №2 про прийняття повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту Курлової Ірини Данилівни – дата формування наданого учасником повідомлення про прийняття на роботу вказаного працівника – 28.04.2023 року, а дата прийняття пакету відповідно до наданої квитанції №2 – 31.03.2023. 3. В довідці щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання (№ вих. 176 від 22.04.2024р.) відсутня інформація про наявність приміщення/нь; у складі тендерної пропозиції не надано документ/документи, що підтверджує/ють наявність приміщення/нь. Встановлена невідповідність в найменуванні, зазначеному в п. 7 вказаної довідки, – «секатор садовий Dnipro-M ULTRA 20D тефлон, SK5, 200мм» та найменуванням, зазначеним в п. 8 бухгалтерської довідки про балансову вартість власного обладнання та інструментів станом на 01.04.2024 (№ вих. 177 від 22.04.2024 р.) – «секатор садовий Dnipro-M ULTRA 20D тефлон,». 4. Учасником надано витяг з реєстру платників єдиного податку, інформація якого не відповідає інформації, зазначеній у реєстрі платників єдиного податку. Відповідно до наданого витягу «Витяг є чинним до внесення змін до Реєстру. Якщо до реєстру внесені зміни щодо відомостей, які зазначені у витягу, витяг втрачає чинність». 5. У складі тендерної пропозиції учасником надано файл «Витяг з ЄДР.pdf», в кому відсутня стор. 4 витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. П. 2.1. Додатку 4 до тендерної документації. 2. П. 2.1. Додатку 4 до тендерної документації. 3. П. 1.1. Додатку 4 до тендерної документації. 4. П.1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. 5. П.1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Або довідка у довільній формі з інформацією відповідно до вимог п. 2.1. Додатку 4 до тендерної документації або документ/ти, що підтверджує/ють інформацію, зазначену учасником в довідці про наявність працівників (№ вих. 178 від 22.04.2024р.). 2. Квитанція №2 про прийняття повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту Курлової Ірини Данилівни. 3. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, транспортного/их засобу/ів, приміщення/нь (офісне та/або складське), тощо, що будуть використовуватись учасником для виконання умов закупівлі, за формою таблиці 1.1. Додатку 4 до тендерної документації; документ/документи, що підтверджує/ють наявність приміщення/нь; документ/документи, що підтверджує/ють наявність обладнання, матеріально-технічної бази. 4. Витяг з реєстру платників єдиного податку. 5. Витяг/ виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості про учасника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04052531 |
Поштова адреса | 50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Ім'я |
Подакова Алла Василівна |
Телефон | 0984306938 |
Ел. пошта | A.PODAKOVA@GMAIL.COM |