На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
339 426.34 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Замовник: Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Місцезнаходження замовника: 42001, Сумська область, м.Ромни, вул.Рятувальників, 64; код ЄДРПОУ - 33219415; категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", вид закупівлі - відкриті торги, закупівля пристроїв для друку (код ДК 021:2015 -30230000-0)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-008532-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 квітня, 12:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 13:20 |
Очікувана вартість закупівлі | 339 426.34 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 394.26 UAH з ПДВ |
---|
БФП А3 струменевий1 штука Адреса поставки: 42001, Україна, Сумська область, місто Ромни, вулиця Рятувальників, 64 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Принтер лазерний2 штука Адреса поставки: 42001, Україна, Сумська область, місто Ромни, вулиця Рятувальників, 64 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
БФП А4 струменевий4 штука Адреса поставки: 42001, Україна, Сумська область, місто Ромни, вулиця Рятувальників, 64 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
БФП лазерний10 штука Адреса поставки: 42001, Україна, Сумська область, місто Ромни, вулиця Рятувальників, 64 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
БФП лазерний 24 штука Адреса поставки: 42001, Україна, Сумська область, місто Ромни, вулиця Рятувальників, 64 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 45119322 |
---|---|
Поштова адреса | 04136, Україна, м. Київ, Київ, Україна, 04136, місто Київ, вул. Тираспольська, будинок 58, квартира 282 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Роман Волошинов |
Телефон | +30933802403 |
Ел. пошта | portalarena69@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-04-30 14:54:42
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 14:54:42
Опис
перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник не надав інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно додатку 2 до тендерної докементації (вимога п.п.2 п.1.1 Роздіілу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації): • відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі відповідно до додатку 8 до тендерної документації; 2) Документи надані Учасником не містят дату складання (не відповідає абз 3 п.п. 1.2 Розділу Інструкції з підготовки тендерної документації), а саме: - гарантійний лист (“Гарант.лист.pdf”), який гарантує що товар є таким, що не мають негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам - довідки (“4. Довідка щодо ліцензування.pdf, Довідка щодо відсутності дозволів.pdf”), щодо Ліцензії або документ дозвільного характеру 3) гарантія щодо згоди на використання персональних даних надана Учасником не відповідає формі що наведена у додатку 7 до тендерної документації (не відповідає п.п.9 п.1.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації); 4) Учасник не надав довідку або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (не відповідає п.п.5 п.1.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації) Документи, які повинен надати учасник для усунення невідповідностей: 1) інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно додатку 2 до тендерної докементації : • відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі відповідно до додатку 8 до тендерної документації; 2) Документи з датою складання, а саме: - гарантійний лист, який гарантує що товар є таким, що не мають негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам - довідку(и), щодо Ліцензії або документ дозвільного характеру 3) гарантію щодо згоди на використання персональних даних відповідно до п.п.9 п.1.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації; 4) Довідку або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у Договорі, протягом 10 (десять) днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін накладної на поставку Товару, а у випадку затримки з фінансуванням Покупця – 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Штрафні санкції у випадку затримки бюджетного фінансування до Покупця не застосовуються. Розрахунок здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ №590 від 09.06.2021р.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33219415 |
Поштова адреса | 42001, Україна, Сумська область, м. Ромни, вул. Маяковського, 64 |
Ім'я |
Олександр Городецький |
Телефон | +380544871050 |
Ел. пошта | bossnet@ukr.net |