На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
89 168.50 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.05.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), одноразово, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, протягом 2 (двох) робочих днів з дати укладання договору, але у будь-якому разі не пізніше 01.05.2024. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44353997 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Філософська, будинок 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Дюдя |
Телефон | +380660003110 |
Ел. пошта | tender-med@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43441220 |
---|---|
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, Січечлавська Набережна 15 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Mr. Sotenko |
Телефон | +380661655890 |
Ел. пошта | marketpromtender@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39219054 |
---|---|
Поштова адреса | 61016, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОВУЛОК ДОНБАСІВСЬКИЙ, будинок 17, квартира 65 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерій Геннадійович Урдін |
Телефон | +380506639794 |
Ел. пошта | office@mera.org.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30540001 |
---|---|
Поштова адреса | 49057, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ ВЕСНІНА, будинок 84 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Холодова Олена |
Телефон | 380675624804,380676351670 |
Ел. пошта | tavolgatender@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2557312174 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сергій Чумак |
Телефон | +380503410306 |
Ел. пошта | arizonet@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33308206 |
---|---|
Поштова адреса | 04052, Україна, Київська область, Київ, вул. Глибочицька, буд.17, приміщення 502 в літ. "1а" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Цінська Світлана Петрівна |
Телефон | +380445019351 |
Ел. пошта | office.vektormed@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39690789 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, 76495, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, село Хриплин, ВУЛИЦЯ ТИСМЕНИЦЬКА, будинок 2А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Васьків Павло |
Телефон | 380687731387 |
Ел. пошта | WIKSAW_GROUP@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-008675-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 89 168.50 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 19 квітня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 24 квітня, 17:20 |
Абсорбент СО2 для анестезіології, 5 л, каністра, білий-фіолетовий50 штука Адреса поставки: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 Строк: до 01.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали Профіль: Абсорбент СО2 для анестезіології, 5 л, каністра, білий-фіолетовий |
|
Тип пакування | Каністра |
---|---|
Кольорова індикація | Білий-фіолетовий |
Об'єм, л | 5 |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01985423 |
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
Ім'я |
Трегубова Наталія Сергіївна |
Телефон | 380562339500 |
Ел. пошта | tender.dnepr@ukr.net |