На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 20 календарних днів з дня поставки (передачі) товару: - у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10-ти календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. - у разі зменшення або відсутності бюджетного фінансування Покупець не несе матеріальної відповідальності за несвоєчасне виконання умов Договору Поставка Товару здійснюється протягом 2024 року згідно заявок Замовника у строк, що не перевищує 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником, за адресами Покупця. Поставка здійснюється автотранспортом Постачальника. Розвантаження має здійснюватись працівниками Постачальника. Перехід права власності на товар від Постачальника до Покупця відбувається в момент підписання видаткової накладної та рахунку на поставку Товару.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 22 квітня, 10:36
Опис
Відповідно пункту 65 Порядку №822
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-008750-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 547 350.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 19 квітня, 15:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 22 квітня, 10:36 |
Деревина дров’яна445 метр кубічний Адреса поставки: 44543, Україна, Волинська область, Сошичне, село Сошичне Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 28.22.17-10.00, Підіймачі та конвеєри пневматичні, спеціально призначені для використання у сільському господарстві Профіль: Деревина дров’яна |
|
Група порід | третя, друга, перша |
---|---|
Відповідність стандарту ТУУ-00994207-005 | , 1 |
Вид | неколоті, колоті |
Природна вологість | , 1 |
Порода деревини | клен гостролистий, ялина європейська, акація, сосна звичайна, вільха чорна, бук, ясен звичайний, дуб червоний, черешня, берест, дуб звичайний, твердолистяні, хвойні, осика, м'яколистяні, береза, липа, граб, в`яз |
Довжина | 0.25 - 4, м |
Назва організації | СОШИЧНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04333135 |
Поштова адреса | 44543, Україна, Волинська область, Сошичне, село Сошичне |
Ім'я |
Савчук Оксана Григорівна |
Телефон | 380987513968 |
Ел. пошта | s.oksana1221@ukr.net |