На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
174 093.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Більш детальна інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, викладена у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-009371-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 12:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 15:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 174 093.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 740.93 UAH без ПДВ |
---|
Замок електромагнітного блокування ЗБ-1110 штука Адреса поставки: Україна, Львівська область, Львів Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31214000-9, Розподільні пристрої |
Ключ електромагнітного блокування11 штука Адреса поставки: Україна, Львівська область, Львів Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31214000-9, Розподільні пристрої |
Замок електромагнітного блокування ЗБ-115 штука Адреса поставки: Україна, Харківська область, Харків Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31214000-9, Розподільні пристрої |
Ключ електромагнітного блокування5 штука Адреса поставки: Україна, Харківська область, Харків Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31214000-9, Розподільні пристрої |
Замок електромагнітного блокування ЗБ-1166 штука Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31214000-9, Розподільні пристрої |
Замок електромагнітного блокування ЗБ-172 штука Адреса поставки: Україна, Київська область Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31214000-9, Розподільні пристрої |
Замок електромагнітного блокування ЗБ-12 штука Адреса поставки: Україна, Вінницька область Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31214000-9, Розподільні пристрої |
Замок електромагнітного блокування ЗБ-11 штука Адреса поставки: Україна, Вінницька область Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31214000-9, Розподільні пристрої |
Ключ електромагнітного блокування1 штука Адреса поставки: Україна, Вінницька область Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31214000-9, Розподільні пристрої |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36879279 |
---|---|
Поштова адреса | 69093, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, 69093, м. Запоріжжя, вул. Узбекистанська 9А/74 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | АНДРІЙ ПОЛЮШКІН |
Телефон | 380676176886 |
Ел. пошта | voltag@i.ua |
Час публікації: 2024-05-01 10:11:37
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 10:11:37
Опис
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей. або Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.» Учасник на виконання даної вимоги не надав у складі тендерної пропозиції довідку, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник на виконання підпункту 2.2. пункту 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації повинен надати: «Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей. або Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.»
Аванс не більше 20% від загальної вартості товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання рахунку (після набрання Договором чинності). Постачальник виписує податкову накладну на всю суму авансу, отриманого від Покупця. Дата виписки податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування авансу на рахунок Постачальника
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 20.00%
Подальша оплата за Товар здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної. Оплата здійснюється після прийняття Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) товару на всю суму авансового платежу (у разі оплати авансового платежу Покупцем) та за наданим Постачальником Рахунком (після підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної), а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Більш детальна інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, викладена у тендерній документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 80.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00100227 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Ім'я |
Слободянюк Ірина Яківна |
Телефон | 380442383237 |
Ел. пошта | SLOBODJANUK.IJ@UA.ENERGY |