На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: *будь-яке посилання на торгову марку або виробника слід читати зі словами «або еквівалент»
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-010453-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 13:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 280 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 22 800.00 UAH з ПДВ |
---|
Спеціальний інформаційно-телекомунікаційний термінал (автоматизоване робоче місце для обробки інформації з обмеженим доступом, в тому числі мовної інформації з використанням головних телефонів) спеціального призначення у складі: моноблок ARTLINE Home G43 (G43v11+)* (з встановленою ліцензійною операційною системою Windows 10 Professional*) - 1 шт.; клавіатура Logitech K120 USB OEM Ukr* - 1 шт.; маніпулятор типу «миша» Rapoo N100 USB Black* - 1 шт.; килимок для миші A4Tech X7-300MP* - 1 шт.; зовнішній оптичний привод ASUS SDRW-08D2S-U LITE BLK* - 1 шт.; кишеня зовнішня Maiwo K104-U3S black* - 1 шт.; накопичувач USB Flash drive 16 ГБ – 30 шт; засіб активного захисту автоматизованих систем «DELTA-7»* - 1 шт; засіб технічного захисту інформації від несанкціонованого доступу Комплекс «Гриф» версії 4*- 1 шт; джерело безперебійного живлення Vinga LCD 600VA Shuko Plastic Case (VPC-600P)*- 1 шт; головні телефони (накладні) чорного кольору Koss UR23i Black*- 1 шт; друкуючий пристрій Canon i-Sensys LBP6030B* - 1 шт12 комплект Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30023446 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ГРОШЕВ ВОЛОДИМИР |
Телефон | 380442048362 |
Ел. пошта | tender@plasmotekhnika.kiev.ua |
Час публікації: 2024-04-25 15:06:16
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 15:06:16
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації міститься вимога, що для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, а саме: документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник подає в складі своєї тендерної пропозиції: «1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору за період 2022-2024 років). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору за період 2022-2024 років). - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні, тощо).». 2. На виконання даної вимоги, Учасником завантажено довідку в довільній формі від 24.04.2023 № б/н, копію договору від 05.07.2023 № 157-23 та документи щодо підтвердження його виконання (видаткові накладні), разом з тим одна з номенклатурних позицій специфікації договору відрізняється від номенклатурної позиції в видаткових накладних, виходячи з цього Замовник вбачає невідповідність в поданих документах та необхідність в їх виправлені. 3. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель для усунення невідповідності усі укладені додаткові угоди до договору.
Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем на підставі належним чином оформлених, рахунків та видаткових накладних Продавця впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 2428 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321469 |
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ |
Ім'я |
Заярна Валентина Михайлівна |
Телефон | 0445276511 |
Ел. пошта | VZaiarna@dpsu.gov.ua |