На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
805 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-012101-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 10:06 |
Очікувана вартість закупівлі | 805 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 025.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Бензин13880 літр Адреса поставки: 01001, Україна, м. Київ, Київ, провулок Музейний, 2Д Строк: до 27.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09132000-3, Бензин |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44838860 |
---|---|
Поштова адреса | 82660, Україна, Львівська область, Стрийський район, селище міського типу Славсько, вулиця Франка Івана, будинок 14 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тендерний В.Н 4372 Відділ продажу 6 |
Телефон | +0322907040 |
Ел. пошта | okkotendersale6@gng.com.ua |
Час публікації: 2024-04-26 09:22:32
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-27 09:22:32
Опис
1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, не надано копії аналогічних договорів (аналогічного предмету закупівлі) та копії видаткових накладних до договорів. Не надано оригінали листів-відгуків від організацій, які зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації: «Довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного предмету закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації) за останні 2 роки, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору та копія (-ї) видаткової (-их) накладної (-их)). Оригінали листів-відгуків від організацій, які зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів (не менше 1-го).» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: копії аналогічних договорів (аналогічного предмету закупівлі), копії видаткових накладних до договорів та оригінали листів-відгуків від організацій, які зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів. 2.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, не надано Довідку в довільній формі з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації: «Довідка в довільній формі з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: Довідку в довільній формі з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі. 3.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, не надано інформаційну довідку, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації: «Інформаційна довідка, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: інформаційну довідку, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі. 4.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 1 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, не надано: - установчі документами (оригінал або копія статуту, або установчого договору, або засновницького договору, або положення), або довідку (в довільній формі); - рішення про призначення керівника (оригінал або копія протоколу або іншого розпорядчого документу органу учасника до компетенції якого, згідно установчих документів, відноситься прийняття такого рішення або виписка/витяг з нього) та наказ на призначення керівника (оригінал або копія). - довіреність та/або доручення або інший документ, що підтверджує відповідні повноваження, якщо повноваження особи, що підписала тендерну пропозицію, не визначені установчими документами; - документ, який підтверджує повноваження посадової особи на підписання тендерної пропозиції у формі виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно установчих документів, відноситься прийняття такого рішення (оригінал або копія), якщо установчими документами встановлені обмеження на підписання тендерної пропозиції. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 1 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації: «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та Договору про закупівлю: Для Учасників-юридичних осіб: - довідкою, яка містить відомості про Учасника, в тому числі його керівника та особу/осіб, якому (якій, яким) надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за формою, наведеною в Додатку № 7 до тендерної документації; - установчими документами (оригінал або копія статуту, або установчого договору, або засновницького договору, або положення), або довідка (в довільній формі) Учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents). Якщо Учасник процедури діє на підставі модельного статуту додатково надається рішення загальних зборів або іншого уповноваженого органу цієї юридичної особи, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статут. Додатково до вищезазначеного учасник у складі своєї пропозиції надає: - рішення про призначення керівника (оригінал або копія протоколу або іншого розпорядчого документу органу учасника до компетенції якого, згідно установчих документів, відноситься прийняття такого рішення або виписка/витяг з нього) та наказ на призначення керівника (оригінал або копія). - довіреність та/або доручення або інший документ, що підтверджує відповідні повноваження, якщо повноваження особи, що підписала тендерну пропозицію, не визначені установчими документами; - документ, який підтверджує повноваження посадової особи на підписання тендерної пропозиції у формі виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно установчих документів, відноситься прийняття такого рішення (оригінал або копія), якщо установчими документами встановлені обмеження на підписання тендерної пропозиції..» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: - установчі документами (оригінал або копія статуту, або установчого договору, або засновницького договору, або положення), або довідку (в довільній формі); - рішення про призначення керівника (оригінал або копія протоколу або іншого розпорядчого документу органу учасника до компетенції якого, згідно установчих документів, відноситься прийняття такого рішення або виписка/витяг з нього) та наказ на призначення керівника (оригінал або копія). - довіреність та/або доручення або інший документ, що підтверджує відповідні повноваження, якщо повноваження особи, що підписала тендерну пропозицію, не визначені установчими документами; - документ, який підтверджує повноваження посадової особи на підписання тендерної пропозиції у формі виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно установчих документів, відноситься прийняття такого рішення (оригінал або копія), якщо установчими документами встановлені обмеження на підписання тендерної пропозиції. 5.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 2 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, не надано оригінал або копію, завірену Учасником: Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) та Свідоцтва платника єдиного податку або Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку - надати лист-роз’яснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 2 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації: «2.1.Оригінал або копія, завірена Учасником: Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). 2.2. Оригінал або копія, завірена Учасником: Свідоцтва платника єдиного податку або Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку - надати лист-роз’яснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: оригінал або копію, завірену Учасником: Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) та Свідоцтва платника єдиного податку або Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку - надати лист-роз’яснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів. 6.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 10 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, не надано документами на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар та/або сертифікат/паспорт якості, та/або декларацію про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній формі. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 10 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації: «Учасник у складі своєї Пропозиції надає: документами на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар та/або сертифікат/паспорт якості, та/або декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній формі.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: документами на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар та/або сертифікат/паспорт якості, та/або декларацію про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній формі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43315602 |
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Музейний, буд. 2-Д |
Ім'я |
Ліна Заїка |
Телефон | +380442798148 |
Ел. пошта | zaikalina5@gmail.com |