На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 248 494.08 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється в рамках виконання бюджетної програми 2301420 “Медичні заходи за рахунок коштів, отриманих на рахунок у Національному банку України для задоволення потреб охорони здоров’я” (UNITED24)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-013359-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 11:21 |
Очікувана вартість закупівлі | 15 248 494.08 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 квітня, 14:29 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 76 242.47 UAH з ПДВ |
---|
Пластина для синтезу плечової кістки та комплект гвинтів до неї4 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 04.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33141770-8, Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини Код НК 024:2023: 46647, Стерильна пластина для фіксування переломів гвинтами, що не розсмоктуються |
Пластина для синтезу ключиці та лопатки та комплект гвинтів до неї4 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 04.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33141770-8, Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини Код НК 024:2023: 46647, Стерильна пластина для фіксування переломів гвинтами, що не розсмоктуються |
Пластина для синтезу передпліччя та плеча та комплект гвинтів до неї4 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 04.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33141770-8, Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини Код НК 024:2023: 46647, Стерильна пластина для фіксування переломів гвинтами, що не розсмоктуються |
Пластина для синтезу передпліччя та кісток кисті, та комплект гвинтів до неї4 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 04.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33141770-8, Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини Код НК 024:2023: 46647, Стерильна пластина для фіксування переломів гвинтами, що не розсмоктуються |
Пластина для синтезу стегнової кістки та комплект гвинтів до неї4 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 04.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33141770-8, Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини Код НК 024:2023: 46647, Стерильна пластина для фіксування переломів гвинтами, що не розсмоктуються |
Пластина для синтезу кісток гомілки та комплект гвинтів до неї4 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 04.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33141770-8, Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини Код НК 024:2023: 46647, Стерильна пластина для фіксування переломів гвинтами, що не розсмоктуються |
Пластина для синтезу кісток гомілково-ступневого суглобу та комплект гвинтів до неї4 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 04.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33141770-8, Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини Код НК 024:2023: 46647, Стерильна пластина для фіксування переломів гвинтами, що не розсмоктуються |
Пластина для синтезу п’яткової, таранної, та кісток стопи та комплект гвинтів до неї4 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 04.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33141770-8, Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини Код НК 024:2023: 46647, Стерильна пластина для фіксування переломів гвинтами, що не розсмоктуються |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43379708 |
---|---|
Поштова адреса | 88015, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, ВУЛИЦЯ ЗАНЬКОВЕЦЬКОЇ, будинок 36, квартира 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Коваленко |
Телефон | +380662240274 |
Ел. пошта | kovalex83@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-01 18:42:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 18:42:26
Опис
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції учасником відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 Додатка 2 до тендерної документації надано довідку з посиланням на абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей, а не на підпункт 2 пункту 45 Особливостей. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: підпункт 4.2 пункту 4 розділу І Додатка 2 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати довідку в довільній формі або за формою, наведеною в Додатку 2-в до тендерної документації «Інформація про відсутність підстав, визначених у підпункту 2 пункту 45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» з посиланням на підпункт 2 пункту 45 Особливостей. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції учасником надано гарантійний лист у якому ТОВ «Бруклі-Ко» гарантує у разі визнання переможцем закупівлі провести інструкційний курс із встановлення відповідних пластин та надати всі документи, якими регламентовано проведення хірургічних втручань. Наданий гарантійний лист містить не повне підтвердження вимог зазначених в підпункті 9.1 пункту 9 розділу І Додатка 2 до тендерної документації «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ «Інші вимоги» ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: підпункт 9.1 пункту 9 розділу І Додатка 2 до тендерної документації «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ «Інші вимоги» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати гарантійний лист щодо того, що переможець процедури закупівлі зобов’язаний провести інструкційний курс із встановлення відповідних пластин та гвинтів (за вимогою закладу охорони здоров’я, що є кінцевим набувачем), а також забезпечити інструкціями із використання та/або операційними техніками. 3.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції учасником надано гарантійний лист у якому ТОВ «Бруклі-Ко» гарантує заміну типорозмірів пластин та наборів для імплантації до повного використання впродовж трьох років (не більше) від дати отримання товару закладами охорони здоров’я, що є кінцевими набувачами, окрім модульних протезів та імплантів. Наданий гарантійний лист містить не повне підтвердження вимог зазначених в підпункті 9.3 пункту 9 розділу І Додатка 2 до тендерної документації «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ «Інші вимоги» ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: підпункт 9.3 пункту 9 розділу І Додатка 2 до тендерної документації «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ «Інші вимоги» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати гарантійний лист щодо того, що постачальник повинен забезпечити заміну типорозмірів пластин та гвинтів до повного використання впродовж трьох років (не більше) від дати отримання товару закладом охорони здоров’я, що є кінцевим набувачем. 4. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції учасником надано гарантійний лист у якому ТОВ «Бруклі-Ко» гарантує забезпечити заклад охорони здоров’я, що є кінцевим набувачем необхідними інструментами для проведення оперативних втручань на весь період імплантації всіх закуплених пластин, за попереднім узгодженням із закладом охорони здоров’я, що є кінцевим набувачем. Наданий гарантійний лист містить не повне підтвердження вимог зазначених в підпункті 9.4 пункту 9 розділу І Додатка 2 до тендерної документації «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ «Інші вимоги» ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: підпункт 9.4 пункту 9 розділу І Додатка 2 до тендерної документації «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ «Інші вимоги» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати гарантійний лист щодо того, що постачальник зобов'язаний забезпечити заклад охорони здоров’я, що є кінцевим набувачем, необхідними інструментами, в кількості, необхідній для проведення щоденних оперативних втручань на весь період імплантації всіх комплектів закуплених пластин та гвинтів, за попереднім узгодженням із закладом охорони здоров’я, що є кінцевим набувачем.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40736795 |
---|---|
Поштова адреса | 49033, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 147 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гераськов Олександр |
Телефон | +380631125386 |
Ел. пошта | gontarka@abmtechnology.org |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40411235 |
---|---|
Поштова адреса | 03151, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Народного Ополчення 7, кв. 149 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Драган Нікіта Володимирович |
Телефон | +380503976397 |
Ел. пошта | info.orthogroup@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2202416922 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Густі Валентина Олександрівна |
Телефон | +380957765330 |
Ел. пошта | gusti@geront.kiev.ua |
Оплата за партію поставленого Товару за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або кінцевого набувача.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Повна назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ | 42574629 |
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42574629 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Ім'я |
Юлія Карнаух |
Телефон | +380671344281 |
Ел. пошта | y.karnaukh@medzakupivli.com |