На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
192 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-013470-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 22:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 192 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 квітня, 14:35 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 960.00 UAH з ПДВ |
---|
Кран поливочний10 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42131260-6, Кульові крани |
Кран 1/2 В330 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42131260-6, Кульові крани |
Кран 3/4 В325 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42131260-6, Кульові крани |
Кран 1* В318 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42131260-6, Кульові крани |
Кран 1 1/4* В318 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42131260-6, Кульові крани |
Кран 1 1/2* В37 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42131260-6, Кульові крани |
Кран 2* В310 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42131260-6, Кульові крани |
Клапан 1/2 ВВ10 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42131260-6, Кульові крани |
Засувка з обгумованим клином діаметр 1008 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42131120-3, Засувки для водопровідних мереж |
Засувка з обгумованим клином діаметр 1504 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42131120-3, Засувки для водопровідних мереж |
Засувка з обгумованим клином діаметр 2006 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42131120-3, Засувки для водопровідних мереж |
Засувка з обгумованим клином діаметр 503 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42131120-3, Засувки для водопровідних мереж |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учасник не надав: - довідку за підписом уповноваженої особи Учасника на фірмовому бланку про наявність у м. Дубно приміщення складу, торгового приміщення або іншого аналогічного приміщення для зберігання товару, що є предметом закупівлі. - документи, що підтверджують право власності, або користування (договори оренди, суборенди, партнерські договори) тощо, щодо зазначеного приміщення.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учасник не надав: - довідку за підписом уповноваженої особи Учасника на фірмовому бланку про наявність у м. Дубно приміщення складу, торгового приміщення або іншого аналогічного приміщення для зберігання товару, що є предметом закупівлі. - документи, що підтверджують право власності, або користування (договори оренди, суборенди, партнерські договори) тощо, щодо зазначеного приміщення.
Код ЄДРПОУ | 41264739 |
---|---|
Поштова адреса | 76006, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВОВЧИНЕЦЬКА, будинок 192, квартира 45 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Вадим Ткачук |
Телефон | +380679854045,+380342561647 |
Ел. пошта | tov.inventservise@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-02 10:52:10
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 10:52:10
Опис
1.1. Відповідно до вимог п.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити такий кваліфікаційний критерій як «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій». Для цього Учаснику необхідно надати: Довідку за підписом уповноваженої особи Учасника на фірмовому бланку про наявність у м. Дубно приміщення складу, торгового приміщення або іншого аналогічного приміщення для зберігання товару, що є предметом закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, що підтверджують право власності, або користування (договори оренди, суборенди, партнерські договори) тощо, щодо зазначеного приміщення. Учасник надав Довідку про наявність матеріально-технічної бази (файл «Довідка про наявність матеріально-технічної бази.pdf») з підтверджуючими документами, яка знаходиться за адресою :м. Івано-Франківськ, вул. Сагайдачного, 48В, що не відповідає вимогам тендерної документації. Термін дії наданого Учасником Договору оренди майна (файл «Договір оренди приміщень.pdf») закінчився 31.12.2023 р. 1.2. З метою усунення вказаних невідповідностей в інформації та документах, що подані Учасником у складі його тендерної пропозиції, Учаснику необхідно надати: - довідку за підписом уповноваженої особи Учасника на фірмовому бланку про наявність у м. Дубно приміщення складу, торгового приміщення або іншого аналогічного приміщення для зберігання товару, що є предметом закупівлі. - документи, що підтверджують право власності, або користування (договори оренди, суборенди, партнерські договори) тощо, щодо зазначеного приміщення.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2988417917 |
---|---|
Поштова адреса | 35603, Україна, Рівненська область, місто Дубно, вул. Квітнева, буд. 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Бик Сергій Петрович |
Телефон | +380992171311 |
Ел. пошта | ksena1308@ukr.net |
Післяплата упродовж 10 банківських днів згідно видаткової накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31525841 |
Поштова адреса | 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, ВУЛИЦЯ ГІРНИЦЬКА, будинок 3 А |
Ім'я |
Оксана Мандзюк |
Телефон | +380673605948 |
Ел. пошта | dubnovoda@ukr.net |