На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРШАДСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-011807-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 квітня, 09:28 |
Дата останніх змін | 1 травня, 16:50 |
Очікувана вартість закупівлі | 150 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 750.00 UAH з ПДВ |
---|
Спеціальний продукт харчування для дітей хворих на фенілкетонурію Comida PKU B16 банка Адреса поставки: 24400, Україна, Вінницька область, Гайсинський р-н, місто Бершадь, вул. Будкевича, будинок 2 Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15884000-8, Продукти дитячого харчування |
Спеціальний продукт харчування для дітей хворих на фенілкетонурію Comida PKU B Formula24 банка Адреса поставки: 24400, Україна, Вінницька область, Гайсинський р-н, місто Бершадь, вул. Будкевича, будинок 2 Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15884000-8, Продукти дитячого харчування |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3096914407 |
---|---|
Поштова адреса | 02068, Україна, м. Київ, місто Київ, пр.Григоренка Петра, будинок 21, квартира 223 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Уракова |
Телефон | +380961567759 |
Ел. пошта | urakova.n@i.ua |
Час публікації: 2024-04-30 19:37:40
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 19:37:40
Опис
1) перелік виявлених невідповідностей: 1. в тендерній пропозиції учасника відсутня інформації у вигляді довідки в довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником оперативно-господарські санкції не застосовувались (згідно ст. 236 Господарського кодексу України); 2. в тендерній пропозиції учасника відсутня інформації у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проєкту договору, що передбачений згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації; 3. В довідці №50/2 від 23.04.2024 року «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відсутній номер телефону замовника та ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель; 1. В тендерній пропозиції відсутній перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитися постачання харчових продуктів із зазначенням номеру державної потужності оператора ринку та/або експлуатаційного дозволу 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. абз. 6 п. 1.1 ч. 1 Розділу 2 тендерної документації; 2. абз. 7 п. 1.1 ч. 1 Розділу 2 тендерної документації; 3. абз. 2 п. 2.2 ч. 2 Розділу 2 тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції інформації у вигляді довідки в довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником оперативно-господарські санкції не застосовувались (згідно ст. 236 Господарського кодексу України); 2. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції інформації у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проєкту договору, що передбачений згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації; 3. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, яка має містити найменування замовника, адреса контактний телефон, номер та дата укладеного договору, ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель, інформація про стан виконання договору;
Розрахунки між Постачальником та Покупцем здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Постачальником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 7 (сім) робочих днів після його отримання. інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; інші умови оплати – згідно додатку 2 до тендерної документації; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова;
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРШАДСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36834023 |
Поштова адреса | 24400, Україна, Вінницька область, Гайсинський район, місто Бершадь, вул. Будкевича, буд. 2 |
Ім'я |
Наталія Загородна |
Телефон | +380435224153 |
Ел. пошта | kubrcpmsd@i.ua |