На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-17-006252-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 00:01 |
Дата останніх змін | 3 травня, 09:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 121 680.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 квітня, 16:14 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 200.00 UAH з ПДВ |
---|
Стелаж посилений з набірними полицями8 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39151100-6, Стелажі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41922252 |
---|---|
Поштова адреса | 49017, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЗЗ’ЄДНАННЯ, будинок 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Терещенко Артем |
Телефон | +380503737600 |
Ел. пошта | sales7@forstor.ua |
Час публікації: 2024-05-01 10:17:33
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 10:17:33
Опис
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ": - учасником не надано - проєкт договору, підготовленого у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника); - не надано довідку довільної форми, в якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (або зазначення інформації про відсутність ліцензування по закону). Замість довідки довільної форми учасник може надати копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру. У разі, якщо діяльність не підлягає ліцензуванню, учасник надає лист-пояснення в довільній формі на офіційному бланку (у разі наявності) за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника з печаткою підприємства (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів (зазначається у разі потреби); - не надано гарантійний лист або довідка у довільній формі про те, що учасник ознайомлений з законодавчими нормами та їх не порушує: 1) постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями; 2) постанова Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 року №187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; 3) постанова Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 року №426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; 4) Закон України «Про санкції» 14.08.2014 року №1644-VII; 5) Закон України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 року №1207-VII; Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ" потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40518363 |
---|---|
Поштова адреса | 61036, Україна, Харківська область, Харків, вул. Морозова, буд. 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мурін Сергій Михайлович |
Телефон | +380666280731 |
Ел. пошта | buh@sz.ua |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент патрульної поліції |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108646 |
Поштова адреса | 03048, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
Ім'я |
Ольга Волошина |
Телефон | +380676391456 |
Ел. пошта | o.voloshyna@patrol.police.gov.ua |