На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
126 972.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-17-007134-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 16:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 126 972.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 647.56 UAH з ПДВ |
---|
Випробування (дослідження) під час здійснення державного ринкового нагляду за безпечністю нехарчової продукції електропобутового, світлотехнічного та аналогічного обладнання і комплектування виробів до них на відповідність нормативній документації10 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71610000-7, Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 02568182 |
---|---|
Поштова адреса | 03143, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир |
Телефон | 5263689 |
Ел. пошта | terminal@ukrcsm.kiev.ua |
Субпідрядні організації не залучатимуться
Час публікації: 2024-04-29 14:34:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-30 14:34:41
Опис
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію атестату про акредитацію за №20635 від 16.08.2022р., що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам абз. 2 п. 2 додатку 1 до тендерної документації. Згідно змісту вказаного сертифікату вбачається, що додатком до нього є сфера акредитації, що складається із 521 аркушу. В той же час, у складі тендерної пропозиції учасником надано лише копії сторінок 1-473 сфери акредитації. Таким чином, копія додатку до вказаного сертифікату не є повною. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно абз. 2 п. 2 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що випробувальна лабораторія учасника повинна бути акредитована на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» за стандартами, які включені до Переліків національних стандартів, які в разі добровільного застосування можуть сприйматися як доказ відповідності продукції вимогам усіх Технічних регламентів, які поширюються на продукцію, що перевіряється. Для підтвердження відповідності даній вимозі учасник надає у складі тендерної пропозиції копію діючого атестату про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 з додатками. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи надати повну копію атестату про акредитацію за №20635 від 16.08.2022р. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин. Надані учасником документи та інформація (або документи тендерної пропозиції в сукупності з доданими на виконання цієї вимоги учасником документами/їх частинами) згідно цього повідомлення повинні в повній мірі відповідати вимогам тендерної документації.
Оплата послуг здійснюється Замовником на підставі актів наданих послуг у строк 10 (десять) робочих днів після складення Сторонами вказаних актів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлені послуги здійснюються протягом 7-ми робочих днів з дня отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій рахунок. Така затримка не вважається простроченням оплати; інші умови оплати – згідно додатку 2 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, окрім винятків, передбачених тендерною документацією; назва кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: випробування - електромагнітна сумісність обладнання відповідно до вимог Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077; випробування - показники безпечності електричного обладнання відповідно до вимог Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067, код (ДК 021:2015) номенклатурних позицій - 71610000-7 – Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%);
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40333440 |
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 120 |
Ім'я |
Крамаренко Людмила Іванівна |
Телефон | +380472632656 |
Ел. пошта | zakupivli@cherk-consumer.gov.ua |