На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
499 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Найменування замовника: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"; юридична адреса замовника: площа Гоголя,1, м.Старобільськ, Старобільський район, Луганська обл., Україна, 92703, місцезнаходження (фактична адреса) замовника: вул. Івана Банка, буд. 3, м.Полтава, Полтавська область, Україна, 36014; ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02125131; категорія замовника:юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою, окрім виключень зазначених у тендерній документації цієї закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається Замовником.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-17-012495-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 квітня, 17:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 11:49 |
Очікувана вартість закупівлі | 499 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 квітня, 13:01 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 990.00 UAH з ПДВ |
---|
Ноутбук Lenovo V15 G4 IRU Business Black (83A1009SRA)16 штука Адреса поставки: 37502, Україна, Полтавська область, м.Лубни, площа Вокзальна,7 Строк: до 31.12.2024 17:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Персональний комп’ютер i3-12100/16G/SSD-512GB M.2 NVMe/HHD-1TB/400W/Монітор 24"/клавіатура/ миша/ акустичні колонки3 штука Адреса поставки: 37502, Україна, Полтавська область, м.Лубни, площа Вокзальна,7 Строк: до 31.12.2024 17:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213000-5, Персональні комп’ютери |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації Замовника, зокрема в частині наступних характеристик: потужності акустичних колонок, діагоналі монітору, портів вводу/виводу ноутбуку, характеристик клавіатури ноутбуку та персонального комп’ютеру.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації Замовника, зокрема в частині наступних характеристик: потужності акустичних колонок, діагоналі монітору, портів вводу/виводу ноутбуку, характеристик клавіатури ноутбуку та персонального комп’ютеру.
Код ЄДРПОУ | 44319152 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Анна Василівна Михайліченко |
Телефон | 380930874636 |
Ел. пошта | tender@asanara.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3712501975 |
---|---|
Поштова адреса | 32305, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, Хмельницьке шосе 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Лисак Богдан Олексійович |
Телефон | +380988690106 |
Ел. пошта | bogkp@ukr.net |
субпідрядника не залучаю
Час публікації: 2024-04-30 12:00:18
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 12:00:18
Опис
Від 30.04.2024р. № 3004-01ТК Фізичній особі - підприємцю Лисак Богдан Олексійович 32302, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець – Подільський, вул. Хмельницьке шосе,12/5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника Фізична особа - підприємець Лисак Богдан Олексійович в процедурі відкритих торгів «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-012495-a) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа - підприємець Лисак Богдан Олексійович (далі - Учасник) в процедурі відкритих торгів «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-012495-a) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись п.43 Постанови КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” № 1178 від 12 жовтня 2022 р. зі змінами (далі – Особливості Постанови) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Не надано оригінал довідки/листа з відповідного уповноваженого органу (підрозділу) Державної фіскальної служби України (Державної податкової служби України), про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, з датою не більше ніж тридцятиденної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій цієї закупівлі, дана довідка/лист підтверджує, що Учасник надав оригінали довідок про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами з усіх обслуговуючих банків. 2) Проєкт договору заповнено не у відповідності до вимог п.3.4. розділу VI тендерної документації, а саме: заповнено п.3.1. договору та не заповнено п.11.2 та п.11.3. 3) Тендерна пропозиція не повністю та не точно заповнена згідно вимог Замовника, а саме: у таблиці де мала бути заповнена сума цифрами та прописом додано слова «без ПДВ», п.2 не заповнено. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п.1.1. розділу ІІІ тендерної документації. 2) п.3.4. розділу VI тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації. 3) п.1.13. розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати оригінал довідки/листа з відповідного уповноваженого органу (підрозділу) Державної фіскальної служби України (Державної податкової служби України), про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, з датою не більше ніж тридцятиденної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій цієї закупівлі, дана довідка/лист підтверджує, що Учасник надав оригінали довідок про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами з усіх обслуговуючих банків. У разі наявності у цій довідці інформації щодо обслуговування учасника не лише тією банківською установою, щодо якої надано довідку у складі пропозиції Учасника, також надати оригінал(и) довідки(ок) з усіх обслуговуючих банків (крім Державної казначейської служби України), що здійснюють обслуговування рахунків суб’єктів господарювання згідно розділу 26 класу 2 Плану рахунків Постанови «Про затвердження нормативно-правових актів Національного банку України з бухгалтерського обліку» № 89 від 11.09.2017р. зі змінами, а саме: рахунків, що відповідають номеру 2600 ознака АП «Кошти на вимогу суб’єктів господарювання» про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, з датою не більше ніж тридцятиденної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій цієї закупівлі. 2) Надати заповнений (зі своєї сторони) та підписаний проєкт договору, скріплений печаткою Учасника - згідно Додатку 2 Тендерної документації (Учасником зі своєї сторони заповнюються вся інформація та всі пункти, крім пункту 3.1., дати та номеру договору. Додаток до договору не прикріплюється). 3) Надати Тендерну пропозицію згідно вимог та форми Додатку 3 до тендерної документації. Уповноважена особа ____________________ Молдованов А.В. підпис
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45129201 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Миру, 49, приміщення 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віталій Шульц |
Телефон | 0633695642 |
Ел. пошта | vit6922@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30256061 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Сьомкін |
Телефон | +380672342640,+380445619835 |
Ел. пошта | sales@diawest.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2971616232 |
---|---|
Поштова адреса | 61140, Україна, Харківська область, місто Харків, , ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 56, квартира 135 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Федір Коряк |
Телефон | +380675729703 |
Ел. пошта | fedorkorak@gmail.com |
Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Замовником товарів протягом 7 (семи) робочих днів після підписання Сторонами накладних на поставку товару. Оплата товарів буде проводитись поступово по факту постачання, а також в залежності від реального фінансування цих видатків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02125131 |
Поштова адреса | 92703, Україна, Луганська область, місто Старобільськ, площа Гоголя,1 |
Ім'я |
Молдованов Артур Вікторович (Startseva Anna Vladimirovna) |
Телефон | +380646122670 |
Ел. пошта | tenderlife007@gmail.com |