На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
172 105.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-17-012587-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 13:29 |
Очікувана вартість закупівлі | 172 105.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 721.05 UAH з ПДВ |
---|
Кювета 4 мл, нестерильна, для спектрофотометра, з PS, 100 шт/уп10 пачка Адреса поставки: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльського району, проспект Незалежності, 68 Строк: до 31.12.2024 17:19 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33194100-7, Прилади та інструменти для вливання розчинів Код НК 024:2023: 61032, Кювета для лабораторного аналізатора IVD (діагностика in vitro) одноразового використання |
Кювета до коагулометра33600 штука Адреса поставки: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльського району, проспект Незалежності, 68 Строк: до 31.12.2024 17:19 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33194100-7, Прилади та інструменти для вливання розчинів Код НК 024:2023: 61032, Кювета для лабораторного аналізатора IVD (діагностика in vitro) одноразового використання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3241508638 |
---|---|
Поштова адреса | 61168, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ ПРАЦІ, будинок 18, квартира 106 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Юрчук |
Телефон | +380965009277 |
Ел. пошта | yurchuk1217@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-29 18:35:38
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-30 18:35:38
Опис
Відповідно пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Перелік виявлених Замовником невідповідностей: 1. Учасником процедури закупівлі - ФОП "ЮРЧУК ДМИТРО ІВАНОВИЧ" на виконання вимог п.п. 2 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору», у складі своєї тендерної пропозиції надано: «Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 22/04/05 від 22.04.2024»; « Копію Договору про закупівлю товару № 107/2022 від 03.11.2022»; «Копію Накладної № 4438 від 03.11.2022», предметом закупівлі яких є: Система для забору капілярної крові… та Пробірка вакуумна…, що становить невідповідність предмету закупівлі процедури відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-17-012587-a. Враховуючи викладене, Замовником прийнято рішення про повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку за Формою 2 згідно з п.п. 2 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1. Не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), зазначеного в довідці. 1.2. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. У разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42489785 |
Поштова адреса | 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, проспект Незалежності, 68 |
Ім'я |
Вікторія Дмитрівна ( ) |
Телефон | +380977916155 |
Ел. пошта | igcb-tender@ukr.net |