На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
357 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-17-013016-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 15:31 |
Очікувана вартість закупівлі | 357 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 квітня, 12:34 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 785.00 UAH з ПДВ |
---|
Операційний світильник2 штука Адреса поставки: 61033, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, буд. 92-А(Комунальне некомерційне підприємство «Рубіжанська центральна міська лікарня» Рубіжанської міської ради Луганської області) Строк: до 01.10.2024 18:31 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33160000-9, Устаткування для операційних блоків Код НК 024:2023: 12282, Операційний світильник |
Учасник станом на 01.05.2024, 18:14 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей та умовам тендерної документації, зазначених у п.3 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі, а саме: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Враховуючи викладене, а також рішення уповноваженої особи (протокол №64 від 30.04.2024) щодо виправлення невідповідностей в інформації та документах, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник станом на 01.05.2024, 18:14 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей та умовам тендерної документації, зазначених у п.3 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі, а саме: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Враховуючи викладене, а також рішення уповноваженої особи (протокол №64 від 30.04.2024) щодо виправлення невідповідностей в інформації та документах, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 45159192 |
---|---|
Поштова адреса | 07405, Україна, Київська область, Бровари, вул.Київська, будинок 261-А, приміщення 76, офіс 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Роман Сокуренко |
Телефон | 380636764699 |
Ел. пошта | neurotec.tov@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-30 18:14:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 18:14:26
Опис
Під час розгляду пропозиції Учасника, відповідно до статті 29 Закону(положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм п. 43 Особливостей та ст.26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: - на виконання вимоги Замовника, зазначеної у п. 7 Загальних вимог Додатку 1(технічні вимоги) до тендерної документації -учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Авторизаційний лист від виробника запропонованого медичного обладнання (файл із назвою: «16. Авторизаційний лист Huifeng на Нейротек.pdf») від 24.04.2024р, із зазначенням предмета закупівлі: «ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків; НК 024:2023: 12282 — Операційний світильник» , що не відповідає предмету закупівлі оприлюдненому в електронній системі закупівель за даною процедурою закупівлі». - при перевірці документів Учасника, Замовник не зміг перевірити накладені КЕП/УЕП на кожен наданий файл тендерної пропозиції у форматі PDF на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Враховуючи вищезазначене, для усунення зазначених невідповідностей Учаснику ТОВ «НЕЙРОТЕК», необхідно надати у строк, визначений Особливостями: надати документ від виробника запропонованого медичного обладнання із зазначенням предмета закупівлі, що відповідає предмету закупівлі оприлюдненому в електронній системі закупівель за даною процедурою закупівлі»; забезпечити можливість перевірити Замовнику накладені Учасником КЕП/УЕП на кожен наданий файл тендерної пропозиції у форматі PDF на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify та/або виправити технічну помилку(якщо вона існує).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43965387 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, м. Київ, Київ |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Манзюк Олег Сергійович |
Телефон | +380638117622 |
Ел. пошта | sales@forvardmed.com.ua |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем за фактом поставки Товару у розмірі 100% в термін протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки на підставі видаткової накладної (оформлених належним чином: посада, підпис, ПІБ/ПІ, печатка (у разі її використання), тощо)) на оплату товару. Джерело фінансування: власні кошти( кошти статутного капіталу) ;категорія Замовника: відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2(юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів);Фактична адреса: просп. Олександра Поля, буд.98д, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., 49055 ; Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01983683 |
Поштова адреса | 93009, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, вул. Студентська, 19 |
Ім'я |
Федоркова Інесса ( ) |
Телефон | +380508203220 |
Ел. пошта | tender.rcml@ukr.net |