На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма розвитку малого і середнього підприємництва на 2023-2024 роки. Закупівля здійснюється за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284).ДК 021:2015: 38650000-6: Фотографічне обладнання. 38651000-3: Фотоапарати
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-18-001091-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 12:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 225 663.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 квітня, 13:48 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 128.31 UAH з ПДВ |
---|
Фотоапарати в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)2 штука Адреса поставки: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38651000-3, Фотоапарати |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45119322 |
---|---|
Поштова адреса | 04136, Україна, м. Київ, Київ, Україна, 04136, місто Київ, вул. Тираспольська, будинок 58, квартира 282 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Роман Волошинов |
Телефон | +30933802403 |
Ел. пошта | portalarena69@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-05-01 09:00:17
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 09:00:17
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 18.04.2024 № 129/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання: 1) заповненої форми «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції подано документ «Тендерна пропозиція» (без дати реєстрації та номер), яка не містить інформацію щодо суми ПДВ у пункті 5 першої таблиці та в другій таблиці. Враховуючи, що учасником у складі тендерної пропозиції завантажено копію витягу №2408274500017 з реєстру платників податку на додану вартість, де учасник з 01.04.2024 зареєстрований платником ПДВ, Учаснику необхідно дану інформацію врахувати при заповнені Додатку 1 «Тендерна пропозиція». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації із повною інформацією відповідно до вимог замовника згідно тендерної документації. ….. 4) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації; … Також п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Будь-яке посилання Замовника на конкретну торгівельну марку чи фірму трактується у значенні «або еквівалент». Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації на підставі пункту 44 Особливостей.» У Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», замовником передбачено вимоги до предмета закупівлі, зокрема: … Для підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам, учасник повинен надати (завантажити) офіційні документи, видані відповідним органом або виробником та/або постачальником (якщо постачальником - з посиланням на відповідні документи, що надають право на видачу таких документів), а саме: копію паспорта на товар, де вказуються технічні характеристики та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларації про відповідність товару вимогам технічних регламентів чи інших документів, які підтверджують якість та відповідність товару, чинні на момент подання пропозиції на запропонований товар. … Учасником на виконання цієї вимоги, подано копії деклараціій про відповідність від 15.07.2020 та від 23.07.2020. Однак, копії цих декларацій містять елементи підпису та печатки іншої юридичної особи (ЄДРПОУ 40322673), що не є «ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» (ЄДРПОУ 45119322), що є невідповідністю в завантажених документах та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, документи з усуненням невідповідностей. 5) проекту договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації);заповненої форми «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано (не завантажено) проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації), що не відповідає вимогам замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації), що вимагається замовником у тендерній документації. …… 7) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи* або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується: копією виписки з протоколу засновників та копією наказу про призначення; довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копію рішення №1/2024 від 22.03.2024, однак учасником не надано копії наказу про призначення посадової особи щодо підпису тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції у повному обсязі. 8) копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу – для юридичних осіб. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, крім копії такого статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копію Протоколу №1 установчих зборів засновників ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» від 27.01.2023, однак учасником не надано копії Модельного статуту, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, копію Модельного статуту ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» 2. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник вимагає подання: … Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірені печаткою, у разі її використання та повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано (завантажено) усі документи, що складені учасником, не оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме відсутність дати реєстрації документа учасника, що не дає можливості встановити відповідність вимозі, вказаній у тендерній документації, а саме: документи повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, усі документи, що складені учасником, з дотриманням вимог замовника, що вказані в тендерній документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40322673 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Марущенко Олексій Михайлович |
Телефон | 380674705827 |
Ел. пошта | tender.paparazzi@gmail.com |
не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3377001393 |
---|---|
Поштова адреса | 62472 , Україна, Харківська область, Мерефа, 62472, Харківська обл., Харківський район, місто Мерефа, В'ЇЗД УТКІВСЬКИЙ, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Крайник Артем |
Телефон | 380995521893 |
Ел. пошта | TECHEXPORT@UKR.NET |
Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Тернопільська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34334305 |
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 |
Ім'я |
Волошин Наталя |
Телефон | 380674473114 |
Ел. пошта | zakupivli_tmr1@ukr.net |