На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-18-003559-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 травня, 08:49 |
Очікувана вартість закупівлі | 34 945.37 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 квітня, 11:58 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 349.45 UAH без ПДВ |
---|
Фланці6 одиниця Адреса поставки: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Лебединська .буд 7 Строк: до 31.12.2024 11:14 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44167110-2, Фланці |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тендерною документацією встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей: Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до пункту 3.1 Додатку 1 до Тендерної документації Переможець торгів на виконання вимоги згідно підпунків 3, 6, та 12 пункту 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктом 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей . Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тендерною документацією встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей: Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до пункту 3.1 Додатку 1 до Тендерної документації Переможець торгів на виконання вимоги згідно підпунків 3, 6, та 12 пункту 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктом 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей . Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 44983040 |
---|---|
Поштова адреса | 49107, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Пушкіна генерала (Шевченківський Соборний райони) будинок 26Б квартира 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валентин Петренко |
Телефон | +380504526015 |
Ел. пошта | zakazpromdetal@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36375485 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ПП "Мільйон+" |
Телефон | 380982900677 |
Ел. пошта | MIL2010@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44827780 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олег Линник |
Телефон | 380661292958 |
Ел. пошта | info_grandoil@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43194282 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 04053, м.Київ, ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА, будинок 3/5, офіс 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Менеджер |
Телефон | |
Ел. пошта | TENDER@UNIARM.COM.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41264739 |
---|---|
Поштова адреса | 76006, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВОВЧИНЕЦЬКА, будинок 192, квартира 45 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Вадим Ткачук |
Телефон | +380679854045,+380342561647 |
Ел. пошта | tov.inventservise@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39775233 |
---|---|
Поштова адреса | 52209, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, вул.Мудрого Ярослава, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Стефура Софія |
Телефон | 380937506309 |
Ел. пошта | sofiastefura93@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39355047 |
---|---|
Поштова адреса | 33021, Україна, Рівненська область, Ровенский р-н., с. Городок,, ул. Барона Штейнгеля 4а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Вадим Харчук |
Телефон | +380965980565,+380502584375,+380362611677 |
Ел. пошта | vadim2890tdk@gmail.com |
В якості попередньої оплати ПОКУПЕЦЬ перераховує ПОСТАЧАЛЬНИКУ 70 % від ціни вартості партії Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання рахунку.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Остаточний розрахунок у розмірі 30% від вартості Товару (партії Товару) здійснюється протягом 14 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ТОВ Сумитеплоенерго |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33698892 |
Поштова адреса | 40030, Україна, Сумська область, Суми, вул. Друга Залізнична, 10 |
Ім'я |
Клочко Юлія Вікторівна ( ) |
Телефон | +380958542316 |
Ел. пошта | klockoula12@gmail.com |