На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
137 456.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-18-007060-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 07:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 17:06 |
Очікувана вартість закупівлі | 137 456.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 375.00 UAH з ПДВ |
---|
Граблі віялові з держаком35 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44511300-8, Мотики, кайла, сапи, граблі та пляжні граблі |
Граблі з дерев'яним держаком35 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44511300-8, Мотики, кайла, сапи, граблі та пляжні граблі |
Сапка з держаком (довжина леза 17см50 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44511300-8, Мотики, кайла, сапи, граблі та пляжні граблі |
Лопата снігоприбиральна6 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44511100-6, Штикові та совкові лопати |
Лопата штикова з держаком40 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44511100-6, Штикові та совкові лопати |
Напилок кругл. 3,2х 15068 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44512700-9, Напилки чи рашпілі |
Напилок кругл. 5,2х 20085 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44512700-9, Напилки чи рашпілі |
Напилок кругл. 4,0х 20080 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44512700-9, Напилки чи рашпілі |
Напилок кругл. 4,8х 200110 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44512700-9, Напилки чи рашпілі |
Напилок кругл. 5,5х 20090 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44512700-9, Напилки чи рашпілі |
Напилок трьохгранний58 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44512700-9, Напилки чи рашпілі |
Ножівка по дереву 400мм35 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44511500-0, Ручні пилки |
Пилка садова складна Vorel 180 мм або еквівалент20 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44511500-0, Ручні пилки |
Сокира (з довгими черешками середні)23 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44511400-9, Сокири |
Держак для сап (1200 мм,в/г)40 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44511000-5, Ручні знаряддя |
Держак для граблів (1500мм, в/г)40 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44511000-5, Ручні знаряддя |
Держак для лопат (1200мм, в/г)46 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44511000-5, Ручні знаряддя |
Вили чотирьохрогі12 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова,6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44511200-7, Садові вила |
Вили копальні13 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44511200-7, Садові вила |
Сокира-колун, 2540 г4 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44512000-2, Ручні інструменти різні |
Кайло з держаком7 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44511300-8, Мотики, кайла, сапи, граблі та пляжні граблі |
Лом будівельний4 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44512000-2, Ручні інструменти різні |
Молоток3 штука Адреса поставки: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44512000-2, Ручні інструменти різні |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3049020915 |
---|---|
Поштова адреса | 53000, Україна, Дніпропетровська область, Лозуватка, вул.Комарова, 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Бершадський Ігор Сергійович |
Телефон | +380976045992 |
Ел. пошта | lanettkr@ukr.net |
не має
Час публікації: 2024-04-29 12:07:22
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-30 12:07:22
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог таблиці п.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме відсутні у складі тендерної пропозиції документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). за пп. 2.2. п 2 таблиці розділу 1 згідно вимог Додатку 1 до ТД або у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. 2. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог п.3 таблиці розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме відсутні у складі тендерної пропозиції копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці 3. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, а саме відсутні у складі тендерної пропозиції: Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). 4. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, а саме відсутні у складі тендерної пропозиції:Лист у довільній формі про ознайомлення з проєктом договору про закупівлю 5. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, а саме ненадано у складі тендерної пропозиції: стор. 6 паспорта оформлений у вигляді книжечки та копія ідентифікаційного коду неякісна, оскільки не видно цифр 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. В таблиці пп.2.2. п.2 розділу 1«Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі» у таблиці Додатку 1 до тендерної документації або п.2. розділу 5 тендерної документації 2. В таблиці ппп.3.1.3. пп.3.1. п.3 розділу 1«Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі» у таблиці Додатку 1 до тендерної документаці 3. П.5 розділу 4 додатку 1 до ТД: « Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку)». 4. П.6 розділу 4 додатку 1 до ТД: «Лист у довільній формі про ознайомлення з проєктом договору про закупівлю» 5. П.7 розділу 4 додатку 1 до ТД: « Для учасників фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців – копія паспорту (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлений у вигляді книжечки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або копія» 3) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Надати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) або у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів 2. Надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці 3. Надати Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). 4. Надати Лист у довільній формі про ознайомлення з проєктом договору про закупівлю 5. Надати оновлену копія паспорту (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або стор 6 паспорту у випадку, якщо такий паспорт оформлений у вигляді книжечки; та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду
У випадку затримки оплати Товару Покупцем через відсутність коштів на розрахунковому рахунку в ДКСУ, м. Київ, Покупець зобов’язується провести оплату переданого йому у власність Продавцем/Постачальником Товару протягом _3 (трьох) банківських днів з дня надходження коштів на свій розрахунковий рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 150 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30644336 |
Поштова адреса | 50007, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ-ПІДПІЛЬНИКІВ, будинок 15, приміщення 15 |
Ім'я |
Надія Анатоліївна Скляр |
Телефон | +380675439227 |
Ел. пошта | zakupkasanservis@ukr.net |