На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
63 709.00 UAH
Замовник
ТОВ Сумитеплоенерго55 923.08 UAH
Саморізи, дюбеля, цвяхи, шпильки
7 785.92 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-18-007497-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 11:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 55 923.08 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 квітня, 13:39 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 559.23 UAH без ПДВ |
---|
Болти, гайки, шайби52 одиниця Адреса поставки: 40030, Україна, Сумська область, м. Суми, 40021, м. Суми, вул. Лебединська, буд.7; 40030, м. Суми, вул. Друга Залізнична, буд. 10 Строк: до 31.12.2024 14:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44530000-4, Кріпильні деталі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2760014134 |
---|---|
Поштова адреса | 40005, Україна, Сумська область, Суми, вул. Збройних сил України б.43, кв.57 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ОЛЕКСАНДР РАДЧЕНКО |
Телефон | 380506496032 |
Ел. пошта | r.ashas1975@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-30 10:17:11
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 10:17:11
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: Учасник повинен надати «Довідку, складена за формою нижченаведеної таблиці, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів)» № з/п Найменування суб’єкта господарювання з яким було укладено аналогічний договір № (у разі наявності) і дата договору Предмет договору Інформація про контактну особу (ПІБ/прізвище та ініціали, телефон) 2. Відповідно до пункту 7 Розділу 4 Додатку 1 тендерної документації: Учасник повинен надати «Довідку у довільній формі, щодо зобов’язання Учасника у разі визначення його переможцем, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надасть Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. (Спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 Особливостей, визначено для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, та зазначено у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації.)» 3. Відповідно до пункту 8 Розділу 4 Додатку 1 тендерної документації: Учасник повинен надати «Довідка у довільній формі щодо підтвердження згоди з істотними умовами договору та проектом договору, викладеним у Додатку 3 цієї Документації.» 4. Відповідно до пункту 9 Розділу 4 Додатку 1 тендерної документації: Учасник повинен надати «Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (особи котра має право на підписання документів тендерної пропозиції та особи котра має право на підписання договору) і відомостей для забезпечення участі у тендері, цивільно-правових та господарських відносин, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства (зразок листа-згоди визначено у п. 5.3 Додатку 1 до тендерної документації)» 5. Відповідно до пункту 13 Розділу 4 Додатку 1 тендерної документації: Учасник повинен надати «Гарантійний лист (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі), відповідно до якого Учасник гарантує поставити Замовнику товар належної якості, у необхідній кількості та в установлені строки» Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції: Не надано: 1. Довідку, складена за формою нижченаведеної таблиці, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) № з/п Найменування суб’єкта господарювання з яким було укладено аналогічний договір № (у разі наявності) і дата договору Предмет договору Інформація про контактну особу (ПІБ/прізвище та ініціали, телефон) 2. Довідку у довільній формі, щодо зобов’язання Учасника у разі визначення його переможцем, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надасть Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. (Спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 Особливостей, визначено для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, та зазначено у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації.) 3. Довідка у довільній формі щодо підтвердження згоди з істотними умовами договору та проектом договору, викладеним у Додатку 3 цієї Документації. 4. Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (особи котра має право на підписання документів тендерної пропозиції та особи котра має право на підписання договору) і відомостей для забезпечення участі у тендері, цивільно-правових та господарських відносин, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства (зразок листа-згоди визначено у п. 5.3 Додатку 1 до тендерної документації). 5. Гарантійний лист (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі), відповідно до якого Учасник гарантує поставити Замовнику товар належної якості, у необхідній кількості та в установлені строки. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку, складена за формою нижченаведеної таблиці, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) № з/п Найменування суб’єкта господарювання з яким було укладено аналогічний договір № (у разі наявності) і дата договору Предмет договору Інформація про контактну особу (ПІБ/прізвище та ініціали, телефон) 2. Довідку у довільній формі, щодо зобов’язання Учасника у разі визначення його переможцем, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надасть Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. (Спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 Особливостей, визначено для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, та зазначено у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації.) 3. Довідка у довільній формі щодо підтвердження згоди з істотними умовами договору та проектом договору, викладеним у Додатку 3 цієї Документації. 4. Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (особи котра має право на підписання документів тендерної пропозиції та особи котра має право на підписання договору) і відомостей для забезпечення участі у тендері, цивільно-правових та господарських відносин, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства (зразок листа-згоди визначено у п. 5.3 Додатку 1 до тендерної документації). 5. Гарантійний лист (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі), відповідно до якого Учасник гарантує поставити Замовнику товар належної якості, у необхідній кількості та в установлені строки.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38900595 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мельничук Юлія Олександрівна |
Телефон | 380671128939 |
Ел. пошта | tender.aksor@ukr.net |
Очікувана вартість закупівлі | 7 785.92 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 77.86 UAH без ПДВ |
---|
Саморізи, дюбеля, цвяхи, шпильки21 одиниця Адреса поставки: 40030, Україна, Сумська область, м.Суми, 40021, м. Суми, вул. Лебединська, буд.7; 40030, м. Суми, вул. Друга Залізнична, буд. 10 Строк: до 31.12.2024 14:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44530000-4, Кріпильні деталі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2760014134 |
---|---|
Поштова адреса | 40005, Україна, Сумська область, Суми, вул. Збройних сил України б.43, кв.57 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ОЛЕКСАНДР РАДЧЕНКО |
Телефон | 380506496032 |
Ел. пошта | r.ashas1975@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-30 10:18:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 10:18:44
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: Учасник повинен надати «Довідку, складена за формою нижченаведеної таблиці, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів)» № з/п Найменування суб’єкта господарювання з яким було укладено аналогічний договір № (у разі наявності) і дата договору Предмет договору Інформація про контактну особу (ПІБ/прізвище та ініціали, телефон) 2. Відповідно до пункту 7 Розділу 4 Додатку 1 тендерної документації: Учасник повинен надати «Довідку у довільній формі, щодо зобов’язання Учасника у разі визначення його переможцем, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надасть Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. (Спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 Особливостей, визначено для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, та зазначено у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації.)» 3. Відповідно до пункту 8 Розділу 4 Додатку 1 тендерної документації: Учасник повинен надати «Довідка у довільній формі щодо підтвердження згоди з істотними умовами договору та проектом договору, викладеним у Додатку 3 цієї Документації.» 4. Відповідно до пункту 9 Розділу 4 Додатку 1 тендерної документації: Учасник повинен надати «Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (особи котра має право на підписання документів тендерної пропозиції та особи котра має право на підписання договору) і відомостей для забезпечення участі у тендері, цивільно-правових та господарських відносин, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства (зразок листа-згоди визначено у п. 5.3 Додатку 1 до тендерної документації)» 5. Відповідно до пункту 13 Розділу 4 Додатку 1 тендерної документації: Учасник повинен надати «Гарантійний лист (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі), відповідно до якого Учасник гарантує поставити Замовнику товар належної якості, у необхідній кількості та в установлені строки» 6. Відповідно до пункту 5 Розділу 4 Додатку 1 тендерної документації: Учасник повинен надати «Тендерну пропозицію, яка складена за формою та змістом, що визначений у п. 5.1 Додатку 1 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи Учасника». Учасником у складі документів була надана тендерна пропозиція на суму, яка не відповідає вартості закупівлі, зазначеної учасником в електронній системі закупівель. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції: Не надано: 1. Довідку, складена за формою нижченаведеної таблиці, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) № з/п Найменування суб’єкта господарювання з яким було укладено аналогічний договір № (у разі наявності) і дата договору Предмет договору Інформація про контактну особу (ПІБ/прізвище та ініціали, телефон) 2. Довідку у довільній формі, щодо зобов’язання Учасника у разі визначення його переможцем, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надасть Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. (Спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 Особливостей, визначено для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, та зазначено у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації.) 3. Довідка у довільній формі щодо підтвердження згоди з істотними умовами договору та проектом договору, викладеним у Додатку 3 цієї Документації. 4. Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (особи котра має право на підписання документів тендерної пропозиції та особи котра має право на підписання договору) і відомостей для забезпечення участі у тендері, цивільно-правових та господарських відносин, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства (зразок листа-згоди визначено у п. 5.3 Додатку 1 до тендерної документації). 5. Гарантійний лист (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі), відповідно до якого Учасник гарантує поставити Замовнику товар належної якості, у необхідній кількості та в установлені строки. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку, складена за формою нижченаведеної таблиці, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) № з/п Найменування суб’єкта господарювання з яким було укладено аналогічний договір № (у разі наявності) і дата договору Предмет договору Інформація про контактну особу (ПІБ/прізвище та ініціали, телефон) 2. Довідку у довільній формі, щодо зобов’язання Учасника у разі визначення його переможцем, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надасть Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. (Спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 Особливостей, визначено для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, та зазначено у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації.) 3. Довідка у довільній формі щодо підтвердження згоди з істотними умовами договору та проектом договору, викладеним у Додатку 3 цієї Документації. 4. Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (особи котра має право на підписання документів тендерної пропозиції та особи котра має право на підписання договору) і відомостей для забезпечення участі у тендері, цивільно-правових та господарських відносин, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства (зразок листа-згоди визначено у п. 5.3 Додатку 1 до тендерної документації). 5. Гарантійний лист (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі), відповідно до якого Учасник гарантує поставити Замовнику товар належної якості, у необхідній кількості та в установлені строки. 6. Тендерну пропозицію на суму, яка відповідає вартості закупівлі, зазначеної учасником в електронній системі закупівель.
Назва організації | ТОВ Сумитеплоенерго |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33698892 |
Поштова адреса | 40030, Україна, Сумська область, Суми, вул. Друга Залізнична, 10 |
Ім'я |
Данілова Лариса Леонідівна ( ) |
Телефон | +380542786986 |
Ел. пошта | danilova.work.energo@gmail.com |