На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
235 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-18-007754-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 14:46 |
Очікувана вартість закупівлі | 235 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 квітня, 15:31 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 179.00 UAH з ПДВ |
---|
Технічний засіб фотофіксації порушень - планшет15 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 60 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213200-7, Планшетні комп’ютери |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42036301 |
---|---|
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ СОБОРНОСТІ, будинок 19 В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андрей Зуб |
Телефон | +380532642042,+380971674023,+380684745789,+380509760085 |
Ел. пошта | uditrade@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-29 17:13:38
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-30 17:13:38
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по закупівлі UA-2024-04-18-007754-a Технічний засіб фотофіксації порушень - планшет ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)( ДК 021:2015: 30213200-7 - Планшетні комп’ютери) 1) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.1. Розділом 3 пунктом 1 Тендерної документації, зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, передбачено надати: 1.1.1. Інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації (інформація надається у вигляді порівняльної таблиці вимог замовника і технічних, кількісних та якісних характеристик товару, що Учасник пропонує (обов’язкова умова: за кожною номенклатурною позицією товару вказати назву товару за номенклатурою учасника, назву торгової марки / моделі (за наявності), назву виробника та країну походження виробника); 1.1.2. Відомість про учасника за формою, згідно Додатком 5; 1.1.3. Замовник, відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст.614ЦКУ, не несе відповідальності за відсутність замовленого фінансування з міського бюджету у м. Дніпрі та не проведення платежів органами Державної казначейської служби України, якщо ним були вчинені всі можливі заходи для здійснення виконання зобов’язань по Договору. Учасник згоден з відтермінуванням оплати за Товар на строк до 180 днів. Учасники у складі своєї пропозиції мають надати Гарантійний лист із гарантією постачання товару у відповідності до вищезазначених умов. 1.2. Додатком 3 до тендерної документації, Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, визначено кваліфікаційна вимога, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.2.1 Пунктом 1 передбачено разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники надають видаткові накладні (накладні), що свідчать про повне виконання наданого договору (загальна вартість видаткових накладних, наданих у складі пропозиції, повинна свідчити про 100% виконання наданого договору). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника, документи, які потребують внесення змін: 2.1. В Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації - Порівняльна таблиця не вказано назву виробника та країну походження виробника; 2.2. В Відомості про учасника за формою, згідно Додатком 5, відсутня дата реєстрації ТОВ Учасника; 2.3. В гарантійному листі вих. № 12/09-04/011 від 25.04.2024, Учасник не вказав інформацію, про згоду з відтермінуванням оплати за Товар на строк до 180 днів; 2.4. У видатковій накладній № 195 від 15.12.2022 до договору № 645-22 від 12.12.2022, відсутня печатка Покупця – КП «Первомайський міський центр первинної медико-санітарної допомоги «Первомайської міської ради». 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступні документи: 3.1. Інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації (інформація надається у вигляді порівняльної таблиці вимог замовника і технічних, кількісних та якісних характеристик товару, що Учасник пропонує (обов’язкова умова: за кожною номенклатурною позицією товару вказати назву товару за номенклатурою учасника, назву торгової марки / моделі (за наявності), із зазначенням назви виробника та країни походження виробника); 3.2. Відомість про учасника за формою, згідно Додатком 5, із зазначенням дати реєстрації ТОВ Учасника; 3.3. Учасник згоден з відтермінуванням оплати за Товар на строк до 180 днів. Надати Гарантійний лист із гарантією постачання товару у відповідності до вищезазначеної умови; 3.4. Видаткову накладну № 195 від 15.12.2022 до договору № 645-22 від 12.12.2022, з відбитком печатки Покупця – КП «Первомайський міський центр первинної медико-санітарної допомоги «Первомайської міської ради».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2490400459 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Україна, м.Дніпро, вул Гулі Корольової буд.2 кв.49 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Вадим Гудожник |
Телефон | 380632851761 |
Ел. пошта | Good0632851761@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39759248 |
---|---|
Поштова адреса | 04074, Україна, м. Київ, Київ, Вулиця Шахтарська 4а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Іванов Станіслав Валерійович |
Телефон | +380442321852 |
Ел. пошта | stanislav@mobileit.com.ua |
Поставлений Товар оплачується Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня його прийняття у власність та підписання видаткової накладної (накладної), при умові отримання від Продавця всіх документів, передбачених п.3.4. Договору, за умови бюджетного фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42403446 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Ім'я |
Людмила Зайцева |
Телефон | +380930826640 |
Ел. пошта | dpparkcontrol@gmail.com |