На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
395 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-18-011226-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 16:04 |
Дата останніх змін | 7 травня, 13:36 |
Очікувана вартість закупівлі | 395 300.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 квітня, 12:11 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 953.00 UAH з ПДВ |
---|
Комплект гальмівних колодок дискових для автобуса Богдан А 70132 ; автобуса Guleryuz Cobra; тролейбус АКСМ 321100 комплект Адреса поставки: 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40 Строк: до 30.06.2024 16:04 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Комплект гальмівних дискових колодок для автобуса Guleryuz Cobra GM 220 LE30 комплект Адреса поставки: 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40 Строк: до 30.06.2024 16:04 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Комплект гальмівних дискових колодок для автобуса МАЗ 20608610 комплект Адреса поставки: 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40 Строк: до 30.06.2024 16:04 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення виявлених замамовником невідповідностейей, протягом 24г. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення виявлених замамовником невідповідностейей, протягом 24г. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 2926006093 |
---|---|
Поштова адреса | 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Стельмаха, будиннок 12А, квартира 50 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Чайка Богдан Васильович |
Телефон | 380681908639 |
Ел. пошта | vinauto.group1@gmail.com |
-
Час публікації: 2024-05-01 09:26:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 09:26:06
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: в складі тендерної пропозиції відсутні наступні документи: Гарантійний лист, яким Учасник підтверджує, що до нього не застосовані санкції; довідка довільної форми про те що Учасник не є громадянином Російської федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; інформацію про наявність в Учасника складського приміщення у м. Івано-Франківську; гарантійний лист про наявністю всього переліку товару на складі в м. Івано-Франківську; інформація про досвід у Учасника виконання аналогічних договорів 2. Посилання на вимогу (вимоги)тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до додатку 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо надати: 1. Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». 2. довідку в довільній формі про те, що учасник не є: громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” - інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та частку в статутному капіталі; 3. Учасник повинен мати складське приміщення у м. Івано-Франківськ. Для підтвердження місцезнаходження складу Учасника у місті Івано-Франківську, Учасник має надати копію свідоцтва про право власності складських приміщень або копію договору оренди приміщень складу (при цьому термін дії договору оренди має бути не менше строку дії договору про закупівлю); 4. Весь перелік товару, який вказаний у переліку пропозиції повинен бути в наявності на складі Учасника в м. Івано-Франківськ з метою термінового придбання повного переліку товару протягом трьох робочих днів, з моменту отримання заявки, що підтверджується мантійним листом про можливість на етапі кваліфікації пропозиції Учасника, здійснення перевірки комісією Замовника щодо оцінки наявності повного переліку товару та його якості на складі Учасника, за результатом якої між Учасником та представником Замовника буде підписано відповідний Акт огляду. У разі не допуску на склад Учасника та/або відсутності повного переліку товару відповідно закупівлі, та/або не підписання Учасником Акту огляду – пропозиція такого Учасника буде відхилена.; 5. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію(ї) договору(ів) та копію(ї) акту(ів) прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), його кількість та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Уповноважена особа КП «Електроавтотранс» Жага О. М.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38169102 |
---|---|
Поштова адреса | 81500, Україна, Львівська область, Городоцький р-н, село Черляни, ВУЛИЦЯ ПОЛЬОВА, будинок 97 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Воробець |
Телефон | +380680092795 |
Ел. пошта | vorobets.a@kpp-centr.com.ua |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00432426 |
Поштова адреса | 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40 |
Ім'я |
Жага Ольга Миколаївна ( ) |
Телефон | +380666552076 |
Ел. пошта | gahaolha@gmail.com |