На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
29 625 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Період оскаржень до 5 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Замовником 18.04.2024 було оприлюднено відкриті торги з особливостями: номер у Prozorro UA-2024-04-18-012738-a на закупівлю автобусів. Після оголошення відкритих торгів з особливостями від ініціатора закупівлі було отримано Службову записку №1562/19 від 23.04.2024 з вимогою внести зміни до тендерної документації у частині технічних характеристик предмета закупівлі та інформацією про те, що вимоги до технічних характеристик, які містяться у додатку 3 до тендерної документації, відповідають декільком класам автобусів, один з яких не відповідає потребі Замовника. Слід зазначити, що очікувана вартість була сформована за результатом проведеного моніторингу ринку за найменшою комерційною пропозицією, за класом автобуса, який не відповідає потребам Замовника. Разом з тим, зазначене було виявлено після оголошення відкритих торгів з особливостями. Враховуючи викладене, внесення змін до тендерної документації, а саме - до технічних характеристик не є доречним у зв’язку з тим, що це призведе до збільшення очікуваної вартості. З метою запобігання настання негативних наслідків закупівля підлягає відміні. Відповідно, Замовник приймає рішення щодо відміни відкритих торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме – неможливості внесення змін до очікуваної вартості.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-18-012738-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 24 квітня, 15:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 29 625 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 296 250.00 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 888 750.00 UAH |
Початок аукціону | 3 травня, 11:23 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Автобус10 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.09.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34121000-1, Міські та туристичні автобуси |
Розрахунок за весь Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). або Розрахунок за кожну окрему партію Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) по кожній партії Товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00135390 |
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Ім'я |
Коваленко Анастасія Костянтинівна |
Телефон | 380993519715 |
Ел. пошта | anastasiia.kovalenko@ukrnafta.com |