На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 870 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-18-005174-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 17:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 13 870 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 квітня, 11:45 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 69 350.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 416 100.00 UAH |
ДК 021:2015 – код 03410000-7 – «Деревина» (Паливна деревина) 1 група (тверді породи: дуб, бук, граб, ясень, акація, клен, в’яз)3500 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
ДК 021:2015 – код 03410000-7 – «Деревина» (Паливна деревина) 3 група (м’які породи: осика, липа, верба)320 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
ДК 021:2015 – код 03410000-7 – «Деревина» (Паливна деревина) 1 група (тверді породи: дуб, бук, граб, ясень, акація, клен, в’яз)1000 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
ДК 021:2015 – код 03410000-7 – «Деревина» (Паливна деревина) 3 група (м’які породи: осика, липа, верба)315 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
ДК 021:2015 – код 03410000-7 – «Деревина» (Паливна деревина) 1 група (тверді породи: дуб, бук, граб, ясень, акація, клен, в’яз)2000 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
ДК 021:2015 – код 03410000-7 – «Деревина» (Паливна деревина) 3 група (м’які породи: осика, липа, верба)315 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Код ЄДРПОУ | 2344800613 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сергій Юрчишин |
Телефон | 380685598540 |
Ел. пошта | sergiyurchyshyn01@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2279724974 |
---|---|
Поштова адреса | 42343, Україна, Сумська область, село Сад Сумського району, вулиця Виноградна, 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ЛУГЧЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ |
Телефон | +380677184182 |
Ел. пошта | lv_2279724974@ukr.net |
Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 10 банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого акту приймання – передачі та накладної на відвантажений товар, підписані керівником та головним бухгалтером підприємства (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то про це зазначається в накладній та акті прийманні - передачі). У разі затримки бюджетного призначення не з вини Замовника, оплата за товар здійснюється протягом десяти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а у разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Постачальника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26622590 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Інна Федорченко |
Телефон | +380542617323 |
Ел. пошта | kev_sumy_zakup_2@post.mil.gov.ua |